Reishistorie inzien foutmelding

  • 3 augustus 2015
  • 4 reacties
  • 132 Bekeken

Hallo,

ik zou graag mijn reishistorie willen inzien om een vertraagde reis te declareren. Deze is echter al enkele dagen niet beschikbaar. Wat is hiervan de status en wanneer is het weer beschikbaar?

Met vriendelijke groeten,
Bart

4 reacties

Badge +3
Er was wel een algemeen probleem met het inzien van reishistorie vandaag, maar dat is inmiddels opgelost. Hebt u nog een verlopen kaart aan uw account gekoppeld? Dan kan het probleem verholpen zijn als u die kaarten uit uw account verwijdert.
Beste Bart v D,

Is het inmiddels gelukt om jouw reizen in te zien?
Hallo,

het is gelukt.

Andere vraag, waarom kan ik niet met mijn ns account op het forum posten?

Met vriendelijke groeten,
Bart
@Bart v 😨 Het Mijn NS-account is nu nog losgekoppeld van het forum. We willen in de toekomst wel de functies van Mijn NS uitbreiden, wellicht kan dat dan ook voor het forum.

Reageer