beantwoord

Reishistorie inzien in Mijn NS

• 28 november 2018
  • 3 reacties
  • 2146 Bekeken

Waar kan ik mijn reishistorie aanzetten ?
icon

Beste antwoord door Jouke NS 28 november 2018, 11:26

Hallo Gbrouwer en welkom bij de NS Community.

Ik ga ervan uit dat je de reishistorie wilt inzien via Mijn NS. Je volgt dan de volgende stappen:

- Inloggen in je Mijn NS account
- Klik op kopje "Producten"
- Zoek de bestaande kaart op in het overzicht
- Klik op "Aanvragen inzien reisgegevens"
- Klik op "Reishistorie Trein"

Daarna kun je alle treinreizen met NS inzien. Reis je met NS dan kun je alle reishistorie inzien via je Mijn NS account.

Edit: Wanneer er een verlopen kaart in je overzicht staat kan die voor problemen zorgen. Je kunt deze kaart verwijderen via "Mijn Producten". Let op: na het verwijderen kun je de kaart niet meer opnieuw toevoegen of de gegevens van deze kaart inzien.
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo Gbrouwer en welkom bij de NS Community.

Ik ga ervan uit dat je de reishistorie wilt inzien via Mijn NS. Je volgt dan de volgende stappen:

- Inloggen in je Mijn NS account
- Klik op kopje "Producten"
- Zoek de bestaande kaart op in het overzicht
- Klik op "Aanvragen inzien reisgegevens"
- Klik op "Reishistorie Trein"

Daarna kun je alle treinreizen met NS inzien. Reis je met NS dan kun je alle reishistorie inzien via je Mijn NS account.

Edit: Wanneer er een verlopen kaart in je overzicht staat kan die voor problemen zorgen. Je kunt deze kaart verwijderen via "Mijn Producten". Let op: na het verwijderen kun je de kaart niet meer opnieuw toevoegen of de gegevens van deze kaart inzien.
Jouke, is ook alleen maar bezig voor de ns... houdt geen rekening met de client!
Dat is wel duidelijk uit zijn reacties!
Als je opbouwende kritiek hebt, wordt het gesprek direct verwijderd!
Jouke... hier ga ik mee aan de slag!

gr Kassa... rhrooseman@outlook.com

Reageer