beantwoord

Reishistorie inzien niet mogelijk, is er storing?

• 30 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 251 Bekeken

Ik heb een jaartrajectkaart en kan nu al een aantal weken mijn reishistorie niet inzien en dus ook geen geld terug bij vertraging aanvragen. Wie weet hoe dat kan? Ik heb het altijd kunnen inzien
icon

Beste antwoord door Denice NS 30 augustus 2018, 17:29

Welkom bij de Community, cleeuwen!

Wat vervelend dat je nog steeds je reishistorie niet kan inzien en daarbij geen claims kan indienen 😞 Zou je eens willen kijken of er in je account onder 'producten' meerdere kaarten staan. Indien daar nog een kaart staat die inmiddels is verlopen wil ik je adviseren deze te verwijderen middels de optie 'verwijderen OV-chipkaart uit uw NS-account'. In de meeste gevallen is daarmee het probleem opgelost.

Laat je weten of het gelukt is?
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom bij de Community, cleeuwen!

Wat vervelend dat je nog steeds je reishistorie niet kan inzien en daarbij geen claims kan indienen 😞 Zou je eens willen kijken of er in je account onder 'producten' meerdere kaarten staan. Indien daar nog een kaart staat die inmiddels is verlopen wil ik je adviseren deze te verwijderen middels de optie 'verwijderen OV-chipkaart uit uw NS-account'. In de meeste gevallen is daarmee het probleem opgelost.

Laat je weten of het gelukt is?

Reageer