beantwoord

Reishistorie inzien van deur naar deur

• 6 January 2016
  • 8 reacties
  • 229 Bekeken

Beste NS,

voor mijn werk reis ik wel eens met de bus, maar zeker elke dag met de trein. Ik kan mijn treinreizen wel inzien op mijn ns, maar niet als ik met de bus/tram of metro ga. Er bestaat een optie van deur naar deur. Echter heb ik geen idee hoe ik kan instellen dat ik dit ook kan inzien. Kunt u mij hier meer informatie over geven?

Hartelijk dank,

Met vriendelijke groet,

Barbara
icon

Beste antwoord door Anonymous 6 January 2016, 13:17

Bekijk origineel

8 reacties

NS beschikt niet over gegevens van gebruik van je OV-chipkaart bij andere vervoerders en kan die dus ook niet tonen in jouw Mijn NS-account. Wil je die gegevens wel inzien, dan zul je daarvoor een account op ov-chipkaart.nl moeten aanmaken.

Onder het kopje 'Van deur tot deur' vallen alleen de diensten van NS die onder die naam worden aangeboden. Geen diensten van andere vervoerders.
Onder het kopje 'Van deur tot deur' vallen alleen de diensten van NS die onder die naam worden aangeboden. Geen diensten van andere vervoerders.

Het zou geen overdreven luxe zijn als dat in Mijn NS ook werd aangegeven. Die term spreekt niet voor zich.

(Ik realiseer me nu ook ineens dat ik berichten over dat NS aandacht zou gaan besteden aan de reis van deur tot deur waarschijnlijk altijd verkeerd heb geïnterpreteerd als onder meer aandacht voor aansluitingen op treinen van andere vervoerders en stads- en streekvervoer, maar dat terzijde)
Volgens mij is het kopje "Van deur tot deur" vooralsnog een lege huls, de transacties die ik hier zou verwachten (bijvoorbeeld OV-fiets) worden hier in ieder geval niet getoond.
Ja precies er zijn twee kopjes met reishistorie en eer ervan dus van deur tot deur. Ik wacht het af 🙂
Ik wacht het af :)
Wat wil je dan precies afwachten? Gegevens over reizen bij andere vervoerders dan NS, zullen ook in de toekomst niet in je Mijn NS-account verschijnen. Beter dan afwachten is gewoon een account op ov-chipkaart.nl aanmaken.
Ik wacht het af of er ooit informatie aangevuld wordt bij deur tot deur.
Bedankt voor de tip by the way wat ov-chipkaart.nl betreft
De informatie die daar eventueel aangevuld zal worden, zal ook geen informatie van andere vervoerders bevatten. Alleen zaken rondom de OV-fiets, zonetaxi en fietsenstalling etc., zullen daar eventueel getoond worden. NS bezit de gegevens van andere vervoerders simpelweg niet. Ik verwacht ook niet dat andere vervoerders die gegevens in de toekomst inzichtelijk zullen maken voor NS, omdat het om bedrijfsgevoelige informatie gaat.
Badge +3
Volgens mij is het kopje "Van deur tot deur" vooralsnog een lege huls, de transacties die ik hier zou verwachten (bijvoorbeeld OV-fiets) worden hier in ieder geval niet getoond.
Op deze pagina staat:

Heeft u een OV-fietsabonnement afgesloten vóór 20 augustus 2015, dan kunt u heel veel zelf doen via uw persoonlijke omgeving op Mijn deur tot deur. Heeft u een OV-fietsabonnement afgesloten ná 20 augustus 2015? Ga dan naar uw persoonlijke omgeving via Mijn NS.

Ik neem aan dat de twee systemen in de toekomst tot één systeem zullen worden samengevoegd, maar dat dit weinig prioriteit heeft.

Reageer