beantwoord

Reishistorie kan niet opgehaald worden, weer storing bij NS?

• 14 december 2018
  • 3 reacties
  • 111 Bekeken

Beste, ik kan mijn reishistorie niet ophalen en ik heb dit nodig ivm declaraties. Is dit weer een van de storingen of is er wat anders aan de hand?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 14 december 2018, 11:49

Helaas hebben we momenteel een storing gaande die ook de Mijn NS systemen beïnvloedt. We doen ons best om dit zo snel mogelijk op te lossen!
Bekijk origineel

3 reacties

Helaas hebben we momenteel een storing gaande die ook de Mijn NS systemen beïnvloedt. We doen ons best om dit zo snel mogelijk op te lossen!
Sorry, maar hoe moeilijk kan het nu zijn? Toevallig (?) - dit is de eerste keer dat ik sinds deze post weer kijk - werkt het weer niet! Is het bekend hoe lang dit nu gaat duren? Ik moet het voor eind van deze maand insturen.

''Regel hier ook eenvoudig geld terug bij vertraging en vergeten in- en uitcheck. ''

Wellicht dat eenvoudig maar weglaten, want het is altijd gedoe...
Dat is inderdaad heel toevallig, Edgar1.

Sinds dinsdag hebben we helaas storing wat betreft het inzien van facturen op Mijn NS. Ik kan helaas geen indicatie geven hoe lang dit gaat duren, maar er wordt in elk geval hard aan gewerkt.

Jammer dat je het indienen van een claim veel gedoe vindt. Hoe zou je het anders willen zien? Dan geef ik je feedback door.

Reageer