beantwoord

Reishistorie niet beschikbaar

• 3 november 2015
  • 2 reacties
  • 80 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Ik heb de afgelopen paar dagen een aantal keer geprobeerd om mijn reishistorie in te zien op Mijn NS.nl. Maar elke keer krijg ik volgende foutmelding:

"Mijn reishistorie (trein)
Er is een fout opgetreden bij het ophalen van uw gegevens. Probeert u het later nog eens." (zie afbeelding)

Voorheen deed ik precies het zelfde en werkte alles prima. Ik heb mijn reisgegevens nodig voor het declareren van reiskosten.

Hoe kan dit probleem opgelost worden?
icon

Beste antwoord door Tochjo 3 november 2015, 13:00

Deze foutmelding wordt vaak gegeven als er nog een verlopen OV-chipkaart aan de account gekoppeld is. Als dit ook bij u het geval is, is het probleem opgelost als u bij Mijn producten de verlopen kaart uit uw account verwijdert.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Deze foutmelding wordt vaak gegeven als er nog een verlopen OV-chipkaart aan de account gekoppeld is. Als dit ook bij u het geval is, is het probleem opgelost als u bij Mijn producten de verlopen kaart uit uw account verwijdert.

AH! Ja, het is gelukt! Bedankt voor de hulp!

Reageer