beantwoord

reishistorie niet beschikbaar

  • 16 August 2017
  • 4 reacties
  • 126 Bekeken

Mijn reishistorie is al de hele week niet beschikbaar. Probeer het later nog eens krijg ik steeds als melding.
Ik heb de reishistorie wel al eens eerder gebruikt toen deed deze het wel.
Wat is er aan de hand?
icon

Beste antwoord door Raymond123 16 August 2017, 22:03

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Wat fijn om te lezen Henk, dan is het bij deze opgelost. Bedankt voor de terugkoppeling.
Het is gelukt, er stond idd een kaart tussen die ik niet herkende.
Dank voor de reactie.
Reputatie 7
Badge
Heb je meerdere ovchipkaarten en is een van deze verlopen? Als je deze verwijderd, zou het weer moeten werken.
Welkom op het NS Serviceforum, Henk :)

Kan het zijn dat er een verlopen OV-chipkaart gekoppeld staat aan je account? Zo ja, zou je die willen verwijderen en dan willen kijken of het lukt. Ik neem aan dat je trouwens je MijnNS-account bedoelt?

Reageer