Mijn reishistorie blijft incompleet op Mijn NS, ook na twee weken nog. Ik heb een NS-Flex abonnement en zie de complete reishistorie wel op OV-chip.nl maar daar krijg ik geen ritprijs te zien. Dit heb ik nodig voor declaratie. Het gaat om een terugreis met Arriva (bus) waarvan de heenreis wel geregistreerd is.
Ik herken dit probleem. Ook ik had regelmatig dat de heenreis met een bus wel in de reishistorie verscheen, terwijl de terugreis meer dan twee weken op zich liet wachten. Ik heb hierover een klacht ingediend, tot aan het Klachtenloket Openbaar Vervoer aan toe. Daaruit kwam alleen dat de terugreis pas na twee weken aan NS zou zijn aangeleverd, hoewel ik inderdaad de terugreis ook al vrij meteen in de reishistorie Mijn OV-chip zag staan.
Als u deze reizen vaker maakt, dan kunt u wellicht mijn oplossing overwegen: het reizen op rekening met bus, tram en metro laten uitzetten en daar weer op saldo gaan reizen. Declaraties gaan nu weer prima, nu NS er niet tussen zit.
Voor dit moment zit er niets anders op dan te wachten, helaas.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.