beantwoord

Reishistorie niet inzichtelijk, storing Mijn NS?

• 29 mei 2019
  • 5 reacties
  • 420 Bekeken

Klopt het dat ik mijn reishistorie niet kan inzien wegens een storing op de portal?
En wanneer verwachten jullie deze opgelost te hebben?

Ik vind de optie om reishistorie in te zien trouwens veel te diep verborgen in de portal. Het kost mij veel moeite om bij die informatie te komen. Een zoekopdracht leidt ook niet tot een link waar ik op kan doorklikken. Niet echt gebruiksvriendelijk. Dit is informatie waarvan ik verwacht dat deze veelvuldig opgevraagd wordt.
icon

Beste antwoord door Anonymous 29 mei 2019, 10:59

Probeer het eens als je je cookies verwijderd? Of als je Chrome-gebruiker bent, open ns.nl dan eens in een Gastvenster?
Bekijk origineel

5 reacties

Ik heb geen problemen om mijn reishistorie in te zien in de portal. Overigens is dat bij mij ook niet moeilijk te vinden, zodra ik ingelogd ben heb ik bovenaan de pagina een menu-item "Reishistorie", wellicht dat dat iets met het wel of niet hebben van een abonnement te maken heeft? Ik ben Flex-gebruiker.

Vreemd, ik krijg aldoor maar deze foutmelding als ik probeer in te loggen. Ik weet niet wat een Flex gebruiker is, ik heb een OV-pas op naam, en deze gekoppeld aan mijn MijnNS account. Ik kan mij voorstellen dat je jouw menu weergave heel duidelijk vindt qua reishistorie.

Probeer het eens als je je cookies verwijderd? Of als je Chrome-gebruiker bent, open ns.nl dan eens in een Gastvenster?
Hi LennardV en welkom bij de NS Community.

De tip van tridek_ok is zeker het proberen waard. Mocht dat ook geen oplossing bieden is onze Klantenservice de uitgelezen weg om dit op te laten lossen. Je kunt bericht opnemen via Sociale Media of Live Chat voor een snelle reactie.
Cookies verwijderen resulteert in het zelfde scherm. ook een andere browser (Edge) resulteert in de foutmelding. Ik heb het nu op mijn iPhone in Safari geprobeerd, dat is wel gelukt, maar wel moeten zoeken naar reishistorie.

Bedankt voor je hulp tot dusver. Omdat ik een overzicht op mijn telefoon kan maken, kan ik mijn declaratie afmaken en is dit probleem wat mij betreft niet meer relevant.

Bedankt @tridek_ok voor je hulp

Reageer