beantwoord

reishistorie niet ophaalbaar

• 31 augustus 2020
  • 3 reacties
  • 86 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Hi, ik gebruik in Amserdam regelmatig het  openbaar vervoer maar kan nooit de reishistorie inzien op “Mijn NS”. Inzien via de OV-Chipkaart-site lukt ook niet omdat ik daar op dit moment mijn kaart niet kan koppelen.

Als iemand iets hierover weet hoor ik het graag.

Mvg

Holger

icon

Beste antwoord door loklok8 31 augustus 2020, 00:13

Niet-NS reizen zijn niet zichtbaar binnen Mijn NS, tenzij je gebruik maakt van NS Flex. Je zou het helaas toch moeten doen via de website van OV-Chipkaart.nl of met een uitdraai uit een kaartautomaat.

Als het je niet lukt om via je e-mail de koppelcode te ontvangen, kan je er ook voor kiezen om deze per post te krijgen. 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Niet-NS reizen zijn niet zichtbaar binnen Mijn NS, tenzij je gebruik maakt van NS Flex. Je zou het helaas toch moeten doen via de website van OV-Chipkaart.nl of met een uitdraai uit een kaartautomaat.

Als het je niet lukt om via je e-mail de koppelcode te ontvangen, kan je er ook voor kiezen om deze per post te krijgen. 

Beste loklok8

top, okay. Bedankt voor je snelle reactie. Dan zal ik het et volgende keer aan een kaartautomaat proberen.

Gr, Holger

Reputatie 7
Badge +1

Wel is het zo dat de NS-kaartautomaat geen reishistorie kan printen. Een foto ervan maken kan uiteraard wel. De loketten kunnen wel een uitdraai geven. 

De GVB automaten kunnen wel een reishistorie uitprinten op een soort bonnetje, maar daarvan kan het zijn dat bij een niet-GVB reis er 'vervoerder onbekend/anders' staat. 

Reageer