beantwoord

Reishistorie niet te zien in mijn ns

• 9 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 258 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik heb mijn abonnement vorige maand omgezet naar 'Flex'.. Allemaal heel handig met inloggen maar nu kan ik op mijn ns mijn reishistorie niet meer zien . En dat is erg onpraktisch met declareren. Is dit een storing ? Of is mijn ns-kaart niet goed gekoppeld aan mijn.ns?
icon

Beste antwoord door Denice NS 11 oktober 2018, 14:17

Hi Roopje.

De ritprijzen zouden zichtbaar moeten zijn in je Mijn NS account onder 'Mijn OV reishistorie' op de startpagina van je account. Ritten gemaakt met NS zijn over het algemeen vrij snel (binnen 2 werkdagen) zichtbaar. Als je reist met een andere vervoerder kan het langer duren voordat je die rit in je account ziet staan. Ook kan je in je account facturen terugvinden waar de reizen ook op staan weergegeven. Mocht je onder 'Mijn OV reishistorie' niks zien staan en wel een aantal keren hebben gereisd kan je het beste even contact opnemen met onze Klantenservice zodat dit kan worden uitgezocht. De makkelijkste manier is via Twitter, Live Chat of Facebook.
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi gerik,

Ik heb zojuist begrepen dat inderdaad helaas een storing gaande is op dit moment. Ik wil je vragen om het morgen nog eens te proberen.
Ik kan je zeggen dat het vandaag (11-10-18 10:19uur) nog steeds niet werkt. Inderdaad erg onhandig. Is al bekend wanneer dit verholpen wordt?
Hi Roopje.

De ritprijzen zouden zichtbaar moeten zijn in je Mijn NS account onder 'Mijn OV reishistorie' op de startpagina van je account. Ritten gemaakt met NS zijn over het algemeen vrij snel (binnen 2 werkdagen) zichtbaar. Als je reist met een andere vervoerder kan het langer duren voordat je die rit in je account ziet staan. Ook kan je in je account facturen terugvinden waar de reizen ook op staan weergegeven. Mocht je onder 'Mijn OV reishistorie' niks zien staan en wel een aantal keren hebben gereisd kan je het beste even contact opnemen met onze Klantenservice zodat dit kan worden uitgezocht. De makkelijkste manier is via Twitter, Live Chat of Facebook.

Reageer