beantwoord

Reishistorie niet zichtbaar

• 11 april 2015
  • 3 reacties
  • 171 Bekeken

Hallo,

Ik wil graag mijn reishistorie inzien, maar krijg de volgende melding te zien: ''Er is een fout opgetreden bij het ophalen van uw gegevens. Probeert u het later nog eens''. Mijn ov-chipkaar is gekoppeld aan mijn NS-account. Daar kan het dus niet aan liggen. Iemand enig idee of dit een landelijk probleem is of zie ik zelf iets over hoofd?

Alvast bedankt voor je reactie.

Hartelijke groet,
Jerry Bakker
icon

Beste antwoord door Leny NS 13 april 2015, 08:46

Hallo,

Ik wil graag mijn reishistorie inzien, maar krijg de volgende melding te zien: ''Er is een fout opgetreden bij het ophalen van uw gegevens. Probeert u het later nog eens''. Mijn ov-chipkaar is gekoppeld aan mijn NS-account. Daar kan het dus niet aan liggen. Iemand enig idee of dit een landelijk probleem is of zie ik zelf iets over hoofd?

Hartelijke groet,
Jerry Bakker

He Jerry, welkom op het NS serviceforum. Wil je vandaag opnieuw inloggen en kijken of je je reisgegevens nu wel in kan zien? En probeer deze stappen eens:
- inloggen mijnNS
- klik op mijn producten
- klik op aanvraag inzien reisgegevens

Ik heb je vraag verplaatst naar 'overige producten'.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge
Hallo,

Hartelijke groet,
Jerry Bakker

He Jerry, welkom op het NS serviceforum. Wil je vandaag opnieuw inloggen en kijken of je je reisgegevens nu wel in kan zien? En probeer deze stappen eens:
- inloggen mijnNS
- klik op mijn producten
- klik op aanvraag inzien reisgegevens

Ik heb je vraag verplaatst naar 'overige producten'.
Dank Leny voor je snelle reactie. Ik zal het eens opnieuw proberen.
Ook ik heb al geruime tijd problemen met het inzien van mijn reishistorie. Ik heb vrijdag 10 april vertraging gehad en wil daarvoor een claim indienen. Maar ik kan al drie dagen niet in mijn reishistorie.
Er wordt gemeld dat er een probleem is met het ophalen van gegevens en dat ik het op een ander moment moet proberen. Dit zelfde is ongeveer 2 weken geleden ook al gebeurd. Wat is uw oplossing?

Reageer