Ik wil graag mijn reishistorie inzien, maar krijg de volgende melding te zien: ''Er is een fout opgetreden bij het ophalen van uw gegevens. Probeert u het later nog eens''. Mijn ov-chipkaar is gekoppeld aan mijn NS-account. Daar kan het dus niet aan liggen. Iemand enig idee of dit een landelijk probleem is of zie ik zelf iets over hoofd?
Alvast bedankt voor je reactie.
Hartelijke groet,
Jerry Bakker
Beste antwoord door Leny NS
Ik wil graag mijn reishistorie inzien, maar krijg de volgende melding te zien: ''Er is een fout opgetreden bij het ophalen van uw gegevens. Probeert u het later nog eens''. Mijn ov-chipkaar is gekoppeld aan mijn NS-account. Daar kan het dus niet aan liggen. Iemand enig idee of dit een landelijk probleem is of zie ik zelf iets over hoofd?
Alvast bedankt voor je reactie.
Hartelijke groet,
Jerry Bakker
He Jerry, welkom op het NS serviceforum. Wil je vandaag opnieuw inloggen en kijken of je je reisgegevens nu wel in kan zien? En probeer deze stappen eens:
- inloggen mijnNS
- klik op mijn producten
- klik op aanvraag inzien reisgegevens
Ik heb je vraag verplaatst naar 'overige producten'.