Skip to main content
beantwoord

Reishistorie NS niet zichtbaar


Beste,

 

Ik kan al dagen geen reishistorie terugzien in MijnNS. Diverse browsers en de app geprobeerd.

Is er een storing waardoor er geen reishistorie zichtbaar is op dit moment?

 

Beste antwoord door JurgenH

Er is al een poosje sprake van een storing bij het inzien van reishistorie. Die is zoals het lijkt nog niet opgelost.

Mocht je de reishistorie nodig hebben voor bijvoorbeeld declaratie, dan zou je de gegevens eventueel nog bij OV-Chipkaart zelf kunnen ophalen.

Bekijk origineel

9 reacties

JurgenH
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • 1605 reacties
  • Antwoord
  • 30 mei 2022

Er is al een poosje sprake van een storing bij het inzien van reishistorie. Die is zoals het lijkt nog niet opgelost.

Mocht je de reishistorie nodig hebben voor bijvoorbeeld declaratie, dan zou je de gegevens eventueel nog bij OV-Chipkaart zelf kunnen ophalen.


  • Intercity
  • 14 reacties
  • 30 mei 2022

Ik kan mijn reishistorie ook weer niet inzien. Hou er maar rekening mee dat het nog wel even duurt voor dat he het weer 1 dag in kan zien. Daarna kan het weer een dag of tig niet meer. 


Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 29839 reacties
  • 30 mei 2022

Er is vandaag inderdaad een flinke storing. De abonnementen pagina doet het inmiddels weer maar Reishistorie nog niet. Op Twitter zegt men later vanavond opgelost.


  • Intercity
  • 14 reacties
  • 30 mei 2022

Ja ja eerst zien dan geloven. 


eline.kleibrink

ik zie de reishistorie niet, maar ook mijn facturen ben ik helemaal kwijt. 


  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 30 mei 2022

Het is toch ongelofelijk dat het bijna elke dag raak is? 

Echt bizar dit...


JurgenH
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • 1605 reacties
  • 30 mei 2022

De reishistorie werkt al sinds vorige week niet, althans bij mij niet.

Daar lijkt de andere storing van vandaag geen verandering in te hebben gebracht, die is namelijk alweer opgelost.


Goedemiddag,

In ‘Mijn NS’ is mijn reishistorie niet up to date (ik zie mijn historie tot 14 juli). Hierdoor kan ik geen reiskosten declareren bij mijn werkgever. Wanneer zijn mijn reiskosten van de maand augustus zichtbaar?

 

Alvast dank!


Daniël NS
Moderator
  • Moderator
  • 1381 reacties
  • 12 september 2022

Hey AnoukWillemijn. Het kan soms enkele dagen duren voordat je ritten zichtbaar zijn, maar dit is wel erg lang. Misschien is je Mijn NS account niet goed gekoppeld aan onze interne data. Ik raad je aan om contact op te leggen met onze klantenservice om dit na te laten kijken en op te laten lossen. 


Reageer