beantwoord

Reishistorie toont maximaal 3 maanden

• 12 november 2018
  • 3 reacties
  • 143 Bekeken

Hoe kan ik reisgegevens voor een heel jaar weergeven of exporteren?
icon

Beste antwoord door Tochjo 12 november 2018, 17:22

Bent u drie maanden geleden toevallig overgestapt op NS Flex? Het is kennelijk niet mogelijk om reisgegevens van voor de overstap en na de overstap in één overzicht te krijgen. Deel uw export in dat geval op in meerdere periodes die samen het hele jaar beslaan.

Bent u niet overgestapt op NS Flex en krijgt u toch niet alle gegevens van het jaar in beeld? Dat probleem ervaar ik ook en heb ik in een ander topic al aangekaart. Tot op heden nog zonder veel resultaat. Ook hier geldt dat u dan het beste meerdere periodes kunt kiezen en exporteren die samen het hele jaar beslaan.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
Bent u drie maanden geleden toevallig overgestapt op NS Flex? Het is kennelijk niet mogelijk om reisgegevens van voor de overstap en na de overstap in één overzicht te krijgen. Deel uw export in dat geval op in meerdere periodes die samen het hele jaar beslaan.

Bent u niet overgestapt op NS Flex en krijgt u toch niet alle gegevens van het jaar in beeld? Dat probleem ervaar ik ook en heb ik in een ander topic al aangekaart. Tot op heden nog zonder veel resultaat. Ook hier geldt dat u dan het beste meerdere periodes kunt kiezen en exporteren die samen het hele jaar beslaan.
Dank voor je reactie. Het gaat om een traject vrij abonnement dat ik al jaren heb. Dan maar proberen via ov-chipkaart.nl
Badge +3
Via Mijn OV-chip op www.ov-chipkaart.nl kunt u helaas alleen overzichten maken met maximaal één maand aan gegevens. Bovendien zullen daar van treinreizen buiten het afgekochte traject de prijzen niet zichtbaar zijn.

Reageer