Skip to main content

Hallo!

Weet iemand of het normaal is dat mijn reishistorie een vertraging heeft? Ik denk me te kunnen herinneren dat ik vorig jaar praktisch direct inzicht had in mijn reishistorie, en nu lijkt het erop dat het minimaal 7 dagen duurt voor een reis zichtbaar word in mijn NS.

Dank.

Groet,

Steefke

Ja, dat is normaal, al ontkent NS het. Bij mij duurt het regelmatig (maar niet consequent) weken voor een reis erin staat. De termijn die NS toont op haar website, wordt in ieder geval zeer regelmatig niet gehaald. Tip: op ov-chipkaart.nl kun je wel vrijwdl direct zien waar en wanneer je bent in- en uitgecheckt. Met NS Flex zie je daar alleen geen prijzen omdat NS die achteraf zelf pas berekent met dit (wan)product.

Hallo steefke en welkom bij de NS Community,

Met reizen op saldo staan de reizen bijna altijd gelijk online. Met NS Flex kan het helaas soms even duren voordat je deze ziet staan.

Met reizen op saldo staan de reizen bijna altijd gelijk online. 

In tegenstelling tot wat NS beweert is dat ook bij reizen op saldo niet het geval, maar daar wordt tenminste wel de termijn van 24 uur altijd gehaald .

Helder! Dank!

Hoe moeilijk kan het zijn om ook bij NS flex (vrijwel) meteen de reishistorie te tonen?

Dat het afrekenen achteraf gebeurt heeft daar toch niets mee te maken? Het wordt tijd dat NS hier eindelijk eens een oplossing voor bedenkt.

Hoe moeilijk kan het zijn om ook bij NS flex (vrijwel) meteen de reishistorie te tonen?

Dat het afrekenen achteraf gebeurt heeft daar toch niets mee te maken? Het wordt tijd dat NS hier eindelijk eens een oplossing voor bedenkt.

Mee eens. Ik zie sommige reizen ook pas na ca. een week staan. Of soms zelfs nog langer. Hallo, het is 2025, wat is er tegenwoordig nog onmogelijk.... nou dit dus kennelijk. Ook staat er soms een halve reis: alleen het incheckstation. Er staat dan heel lang bij dat er geen uitcheck heeft plaatsgevonden... complete onzin.

Ik gebruik het reisoverzicht voor het aanvragen van geld terug bij vertraging, vaak is dat dus gewoon niet mogelijk en moet ik gaan onthouden en opschrijven wanneer en waar ik meer dan 30 minuten vertraging opliep. Ja ik weet dat het ook via een online formulier kan maar dat is veel meer invulwerk. Via Mijn NS is sneller en eenvoudiger.... mits de reis vermeld staat.

Reageer