beantwoord

Reishistorie vinden

• 20 oktober 2015
  • 2 reacties
  • 86 Bekeken

Ik heb een account aangemaakt en mijn OV-chipkaart gekoppeld. Dat is echt gelukt, want als ik naar mijn producten ga, staat daar namelijk een vakje met "persoonlijke OV-chipkaart" met daaronder mijn nummer.
Ik heb me daar ook aangemeld voor het inzien van reisgegevens.
Maar als ik naar "mijn reishistorie" ga, staat daar "U heeft geen OV chipkaart toegevoegd. Klik op de onderstaande link om een OV chipkaart toe te voegen". Ik doe net alsof ik gek ben en doe het nog een keer, maar dan staat er dat het de OV-chipkaart gekoppeld is. En dat klopt natuurlijk... Hoe kan ik nu toch mijn reishistorie inzien?
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 20 oktober 2015, 18:38

Welkom op het NS Serviceforum Annemarietje. Heb je de kaartservicecode ook daadwerkelijk ingevuld na activatie bij de kaartautomaat? Zo nee, dan zou dat de oplossing moeten zijn. Zo ja, dan moet ik even verder in jouw account duiken. Graag dan middels een privébericht NAW-gegevens en mailadres.
Bekijk origineel

2 reacties

Welkom op het NS Serviceforum Annemarietje. Heb je de kaartservicecode ook daadwerkelijk ingevuld na activatie bij de kaartautomaat? Zo nee, dan zou dat de oplossing moeten zijn. Zo ja, dan moet ik even verder in jouw account duiken. Graag dan middels een privébericht NAW-gegevens en mailadres.
Ik heb geen reactie middels een privébericht ontvangen, dus laat dit topic even rusten. Een privébericht mag echter alsnog gestuurd worden door TS.

Reageer