beantwoord

Reishistorie vs. mogelijk vergeten uit te checken

• 21 januari 2017
  • 1 reactie
  • 77 Bekeken

Ingelogd op via mijnns is mijn reishistorie niet zichtbaar, terwijl op de site van ovchipkaart.nl er wel driemaal een instaptarief zichtbaar is, maar niet of ik ook daadwerkelijk heb uitgecheckt. Waar kan ik dit controleren?
icon

Beste antwoord door Annewil NS 21 januari 2017, 15:32

Hallo Anneke58, welkom op het NS Serviceforum.

Wanneer je je reishistorie zichtbaar wilt krijgen in je MijnNS-account is het nodig je OV-chipkaart te koppelen. Je doet dit door in je MijnNS-account in het menu aan de linkerkant te kiezen voor "OV-chipkaart koppelen". Zodra je dat hebt gedaan is je reishistorie zichtbaar met terugwerkende kracht en kun je ook zien of het in- en uitchecken goed is gegaan en waar nodig gelijk een claim hiervoor indienen.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Anneke58, welkom op het NS Serviceforum.

Wanneer je je reishistorie zichtbaar wilt krijgen in je MijnNS-account is het nodig je OV-chipkaart te koppelen. Je doet dit door in je MijnNS-account in het menu aan de linkerkant te kiezen voor "OV-chipkaart koppelen". Zodra je dat hebt gedaan is je reishistorie zichtbaar met terugwerkende kracht en kun je ook zien of het in- en uitchecken goed is gegaan en waar nodig gelijk een claim hiervoor indienen.

Reageer