beantwoord

reishistorie werkt niet, ook niet zonder verlopen kaart

  • 20 december 2017
  • 2 reacties
  • 89 Bekeken

Reputatie 1
Ik kan mijn reishistorie niet inzien. Op basis van informatie uit het NS forum heb ik een vervallen kaart verwijderd, maar er verandert niets. Op mijn account staat ook de OVkaart van mijn dochter, maar die moet daar gewoon op blijven staan. Kan iemand me duidelijk uitleggen waar ik moet zijn om het inzien van mijn reishistorie mogelijk te maken. Ik kan daar nu ook de knop niet voor vinden.
icon

Beste antwoord door Robert B 20 december 2017, 20:49

Er zijn de laatste tijd veel storingen in Mijn NS inderdaad, met name de reishistorie.

Lukt het inloggen wel? Dan zou https://www.ns.nl/mijnns#./reishistorie misschien moeten werken (althans, die doet het op dit moment bij mij).



Wat je ook kunt doen is je reishistorie inzien via een Mijn OV-chip account. Voordeel is dat je daar ook je reizen met BTM (bus/tram/metro) en andere treinvervoerders kunt inzien.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Er zijn de laatste tijd veel storingen in Mijn NS inderdaad, met name de reishistorie.
Lukt het inloggen wel? Dan zou https://www.ns.nl/mijnns#./reishistorie misschien moeten werken (althans, die doet het op dit moment bij mij).

Wat je ook kunt doen is je reishistorie inzien via een Mijn OV-chip account. Voordeel is dat je daar ook je reizen met BTM (bus/tram/metro) en andere treinvervoerders kunt inzien.
Reputatie 7
Er vanuit gaande dat het hier om NS reishistorie gaat (gezien reizen bij andere vervoerders niet binnen MijnNS niet in te zien zijn) lijkt het erop dat je last hebt van de storing binnen MijnNS. Deze storing is vandaag al langer gaande, waarbij we hard op zoek zijn naar een oplossing. Probeer het morgen nogmaals, hopelijk heeft onze technische afdeling de storing dan weten te verhelpen.

Reageer