Reishistorie in Mijn NS werkt al tijden niet goed. Er zijn al vele posts over gedaan, maar nooit wordt door de NS beloofd hier verbetering in aan te brengen. Het is toch van de zotte dat je vele dagen moet wachten voor al je transacties uit het hele systeem zijn doorgefilterd naar je reishistorie. Zit het systeem zo krakkemikkig in elkaar dat belangrijke delen maar sporadisch communiceren ? Als ik een bankovermaking doe tussen twee verschillende banken heb ik de melding van de transactie van de ontvangende bank binnen 10 seconden binnen op mijn telefoon, maar als het om de NS gaat duurt het vele dagen (ook voor NS-trajecten) en voor sommige transacties moet je het eind van de maand nog maar even afwachten. Het is wel 2024, NS. Voor mij is de reishistorie van belang voor kostendeclaraties, en ik kan pas een declaratie indienen als ik alles compleet heb. Die late verwerking heeft dan veel grotere gevolgen dan alleen de prijs van het treinkaartje. Dit geldt voor veel mensen, als je de topics er een beetje bijzoekt. maar dat boeit de NS blijkbaar op geen enkele manier, want er vindt geen verbetering plaats, eerder verslechtering. Dus: wat gaat er niet goed, en wat is het plan ?
Bladzijde 1 / 1
We zijn bewust van de situatie, echter blijkt het niet zo makkelijk op te lossen. Ik ben zelf niet van de IT afdeling, maar in de woordwisselingen die ik met hun gehad heb komt het er op neer dat dit een zeer gecompliceerd probleem is. Dit is al een langer lopend probleem en we zetten nog steeds meldingen door wanneer we deze binnenkrijgen. Ik kan je helaas niet meer informatie geven over wat er precies fout gaat en wat het directe plan van aanpak is, maar ik kan je verzekeren dat hier actief aan gewerkt wordt.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.