beantwoord

Reiskosten mijnNS alleen vol tarief

• 28 September 2021
  • 1 reactie
  • 40 Bekeken

Sinds 6 september heb ik een flex basis abonnement, maar hier heb ik per ongeluk een dal-abonnement los bij besteld (dus geen flex-dal). Bij mijn abonnementen stond ook dat ik 40% korting had tijdens de daluren. Ondertussen heb ik dit nu getracht recht te zetten door mijn abonnement om te zetten naar flex-dal. Nu zie ik bij mijn reiskosten bij mijn tot nu gemaakte reizenĀ alleen de volle tarieven staan, terwijl ik wel meestal in de dal-uren heb gereisd. Moet ik hiervoor iemand van de klantenservice spreken of wordt de 40% korting automatisch verrekend bij de eerstvolgende factuur? Op dit moment is het verre van inzichtelijk helaas.

icon

Beste antwoord door Robert B 28 September 2021, 19:21

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Dat is echt een gevalletje Klantenservice (telefoon, chat of social media). Wat je ziet zijn reizen die op NS Flex Basis (zonder abonnement) afgerekend worden.

In principe zou het niet mogelijk moeten zijn om Dal Voordeel (op saldo) te bestellen op een kaart waar al NS Flex op staat. Daar is dus iets mis gegaan en moet op een of andere manier gecorrigeerd worden.

Reageer