Ik kan mijn reishistorie niet inzien als ik ben ingelogd
Bladzijde 1 / 1
Hallo B.J. van Eijk en welkom bij de NS Community.
Wat vervelend dat je jouw reishistorie niet kunt inzien! Heb je jouw OV-chipkaart gekoppeld aan je Mijn NS-account? En staan hier misschien nog oude kaarten in? Het helpt soms om die te verwijderen. Ook kan het zijn dat je account verkeerd is gekoppeld in onze interne systemen. Ik zou aanraden om even contact op te nemen met onze klantenservice.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.