beantwoord

Reisoverzicht wordt niet meer getoond

  • 29 August 2015
  • 1 reactie
  • 112 Bekeken

Ik krijg nu al enkele weken achter elkaar de tekst:
Er is een fout opgetreden bij het ophalen van uw gegevens. Probeert u het later nog eens.

Zou u dit kunnen repareren. Op deze manier kan ik namelijk ook niet mijn geld terugvragen door het vergeten uit te checken verhaal.

Mag ik verder aangeven dat het bijzonder irritant is dat je de NS niet gewoon kan mailen?

Alvast bedankt,
Brenda
icon

Beste antwoord door Tochjo 29 August 2015, 15:53

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
Als er nog een verlopen of geblokkeerde OV-chipkaart aan uw account is gekoppeld, dan zal het probleem vermoedelijk zijn opgelost als u deze bij Mijn producten uit uw account verwijdert.

U kunt overigens wel een mail sturen naar NS, maar de procedure is wat ingewikkeld. U moet daartoe e-mail zeggen tegen Eva en de instructies op het scherm volgen.

Reageer