beantwoord

Reisproducten niet zichtbaar

• 10 februari 2020
  • 5 reacties
  • 117 Bekeken

Ik zie als ik ingelogd ben dat niet al mijn reisproducten zichtbaar zijn. Hierdoor kan ik niet het benodigde extra abo bestellen. Hoe kan ik al mijn reisproducten zien?

icon

Beste antwoord door Stijn NS 10 februari 2020, 10:51

Goedemorgen de_kleine_man en welkom bij de NS Community!

bahnrider en MoDe geven al een aantal goede controlevragen en suggesties die je kunnen helpen. Indien het werkelijk gaat om je Mijn NS account en NS abonnementen, dan zou het kunnen zijn dat je Mijn NS account niet juist is gekoppeld aan jouw klantgegevens. Je kunt in dat geval het beste contact op nemen met onze Klantenservice. We zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie rechtsboven). Mijn collega’s kunnen dan even met je mee kijken.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5

Heeft U soms meer als 1 chipkaart? dan verder naar beneden scrollen of mogelijk een andere knop aantikken. OF recent nog een nieuwe na verlopen v.d. oude ontvangen en deze nog nergens in aangemeld? OF verwart U soms die van NS met die van anderen, zoals bustram? Dat gaat dus uiteraard niet via NS, al zouden er wel aanduidingen van op moeten staan.

Als deze niet van toepassing zijn dan gaarne eerst verder preciezer toelichten.

Reputatie 7
Badge +3

Waar ben je ingelogd bij NS of bij Ov-chipkaart? Bij NS zijn alleen de reis producten van NS te zien, bij OV chipkaart zou u alles moeten kunnen zien.

Goedemorgen de_kleine_man en welkom bij de NS Community!

bahnrider en MoDe geven al een aantal goede controlevragen en suggesties die je kunnen helpen. Indien het werkelijk gaat om je Mijn NS account en NS abonnementen, dan zou het kunnen zijn dat je Mijn NS account niet juist is gekoppeld aan jouw klantgegevens. Je kunt in dat geval het beste contact op nemen met onze Klantenservice. We zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie rechtsboven). Mijn collega’s kunnen dan even met je mee kijken.

Ik ben ingelogd via “mijn NS”. Ik zie mijn gekoppelde OV Chipkaarten, met daaraan gekoppeld de abo's. Als ik echter naar via “het product Altijd vrij” naar “wijzigen abonnement” ga, zie ik mijn altijd vrij niet meer als product.

Je kunt dan dus inderdaad het beste even contact leggen met onze Klantenservice.

Reageer