beantwoord

Reizen op saldo is Niet actief op "Mijn NS"

• 19 november 2015
  • 8 reacties
  • 243 Bekeken

Op mijn OV-Chip heb ik reizen op saldo staan. Mijn OV-Chip is gekoppeld aan Mijn NS. Daar staat echter dat ik geen reizen op saldo heb.
Er zijn geen bestellingen om op te halen. Hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door Minke NS 21 november 2015, 13:24

Hallo jwaert

Ik heb jouw bericht aangepast omdat er privacygegevens in staan. Wat gek dat de bestelling plotseling is verwijderd. Om dit verder uit te zoeken is het nodig om jouw gegevens erbij te halen. Je kunt contact met ons opnemen via de volgende kanalen: telefonisch (030-751 51 55), Twitter (@NS_online), Facebook (Nederlandse Spoorwegen, Live chat of via het forum zelf. Je kunt dan een privébericht naar me sturen. Ik hoop dat we het op kunnen lossen voor jullie beide!
Bekijk origineel

8 reacties

Het kan tot maximaal een week duren voordat een bestelling zichtbaar is in Mijn NS
Da's niet zo mooi, want ik heb op 10-11-2015 mijn OV-Chip aan Mijn NS gekoppeld.
Wat kan een andere oorzaak zijn?
Zou je in een privebericht het kaartnummer kunnen sturen + emailadres van je Mijn NS account? Dan check ik dit voor je. Een privebericht stuur je door op de naam van de moderator te klikken en vervolgens 'stuur bericht'.

Edit: Ik heb even gekeken in de kaartgegevens, maar er stond nog geen reizen op saldo op je OV-chipkaart. Dit heb ik voor je klaargezet bij de kaartautomaat, dit moet je eenmalig activeren voordat je je eerste trein reis maakt. Met minimaal €20 op de kaart kun je dan inchecken.
Zou je in een privebericht het kaartnummer kunnen sturen + emailadres van je Mijn NS account? Dan check ik dit voor je. Een privebericht stuur je door op de naam van de moderator te klikken en vervolgens 'stuur bericht'.

Edit: Ik heb even gekeken in de kaartgegevens, maar er stond nog geen reizen op saldo op je OV-chipkaart. Dit heb ik voor je klaargezet bij de kaartautomaat, dit moet je eenmalig activeren voordat je je eerste trein reis maakt. Met minimaal €20 op de kaart kun je dan inchecken.
Hartelijk dank; dit werkt bij mij nu ook. Wel heb ik een aanvullende vraag: Op 7 november (de laatste dag van de aanbieding) heb ik zowel voor mijn vrouw als mijzelf een aanvraag ingediend voor het product Dalvoordeel met 7 keuzedagen met een ingangsdatum van 21-11-2015 en tegen het actietarief van Euro 53.50. Deze aanvragen stonden ruim een week keurig in mijn bestellingen, maar waren plotsklaps verdwenen en staan evenmin in het produktoverzicht bij ons beiden. Wat kan hier gebeurd zij? Mijn kaartnummer ****** Wat zou hier gebeurd kunnen zijn?
Hallo jwaert

Ik heb jouw bericht aangepast omdat er privacygegevens in staan. Wat gek dat de bestelling plotseling is verwijderd. Om dit verder uit te zoeken is het nodig om jouw gegevens erbij te halen. Je kunt contact met ons opnemen via de volgende kanalen: telefonisch (030-751 51 55), Twitter (@NS_online), Facebook (Nederlandse Spoorwegen, Live chat of via het forum zelf. Je kunt dan een privébericht naar me sturen. Ik hoop dat we het op kunnen lossen voor jullie beide!
Na telefonisch contact is alles perfect opgelost, waarvoor dank.
Goed om te horen, Jwaert!

Reageer