beantwoord

rekeningnummer veranderen


Ik heb een nieuw rekeningnummer en wil dus de oude veranderen. Hoe doe ik dat. Kan dat via de klantenservice/chat/telefoon?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 10 januari 2019, 11:58

Goedemorgen annemiekdebeer en welkom bij de NS Community!

Het wijzigen van een rekeningnummer kun je het makkelijkste via je Mijn NS account doen. Bij een klassiek abonnement navigeer je daarvoor eerst naar de pagina '(Mijn) producten'. Vervolgens klik je bij het betreffende product op de knop 'Aanpassen of uitbreiden'. Naast het rekeningnummer wat momenteel gebruikt wordt staat vervolgens 'wijzig'. Als dit proces niet lukt kun je hiervoor uiteraard ook contact op nemen met onze Klantenservice. Welk kanaal je daarvoor gebruikt mag je volledig zelf bepalen. 🙂

Als het om een NS Flex abonnement gaat, dan zul je deze wijziging via je Mijn NS account moeten uitvoeren. Dat gaat via de hoofdpagina die je weergegeven krijgt zodra je bent ingelogd. Daar heb je direct een optie staan om je IBAN te wijzigen.

Bekijk origineel

1 reactie

Goedemorgen annemiekdebeer en welkom bij de NS Community!

Het wijzigen van een rekeningnummer kun je het makkelijkste via je Mijn NS account doen. Bij een klassiek abonnement navigeer je daarvoor eerst naar de pagina '(Mijn) producten'. Vervolgens klik je bij het betreffende product op de knop 'Aanpassen of uitbreiden'. Naast het rekeningnummer wat momenteel gebruikt wordt staat vervolgens 'wijzig'. Als dit proces niet lukt kun je hiervoor uiteraard ook contact op nemen met onze Klantenservice. Welk kanaal je daarvoor gebruikt mag je volledig zelf bepalen. 🙂

Als het om een NS Flex abonnement gaat, dan zul je deze wijziging via je Mijn NS account moeten uitvoeren. Dat gaat via de hoofdpagina die je weergegeven krijgt zodra je bent ingelogd. Daar heb je direct een optie staan om je IBAN te wijzigen.

Reageer