beantwoord

Rekeningnummer wijzigen

• 7 oktober 2015
  • 4 reacties
  • 124 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Ik ben recentelijk overgestapt van bank maar ik kan mijn rekeningnummer niet wijzigen via mijnNS. Via de chat ben ik er op gewezen dat dit via dit forum kan, alleen ik zie niet hoe dat hier geregeld kan worden.
icon

Beste antwoord door Tochjo 7 oktober 2015, 10:47

Als u een "nieuw" abonnement hebt, waarvan de naam eindigt op Voordeel of Vrij, dan kunt u in Mijn NS uw rekeningnummer wijzigen. Ga dan naar Mijn producten, klik op de blauwe knop Details en wijzigen en vervolgens op de link Wijzigen achter het rekeningnummer.

Als u een "oud" abonnement hebt, zoals het Voordeelurenabonnement, dan kan dit niet (altijd) via Mijn NS. U moet dan contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te e-mailen (zeg e-mail tegen Eva en volg de instructies) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Het is vreemd dat u werd doorverwezen naar dit forum. De medewerkers van NS die op dit forum actief zijn, verwijzen juist altijd naar één van de andere kanalen door als de afhandeling daarmee sneller geregeld kan zijn. Ik begrijp niet waarom de medewerker van de chat u niet kon helpen uw rekeningnummer te wijzigen.
Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3
Als u een "nieuw" abonnement hebt, waarvan de naam eindigt op Voordeel of Vrij, dan kunt u in Mijn NS uw rekeningnummer wijzigen. Ga dan naar Mijn producten, klik op de blauwe knop Details en wijzigen en vervolgens op de link Wijzigen achter het rekeningnummer.

Als u een "oud" abonnement hebt, zoals het Voordeelurenabonnement, dan kan dit niet (altijd) via Mijn NS. U moet dan contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te e-mailen (zeg e-mail tegen Eva en volg de instructies) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Het is vreemd dat u werd doorverwezen naar dit forum. De medewerkers van NS die op dit forum actief zijn, verwijzen juist altijd naar één van de andere kanalen door als de afhandeling daarmee sneller geregeld kan zijn. Ik begrijp niet waarom de medewerker van de chat u niet kon helpen uw rekeningnummer te wijzigen.
Het is ook mij niet duidelijk waarom naar het forum is doorverwezen. Ik deel je gedachten daarover Tochjo. Als ik nog kan helpen ontvang ik graag een privébericht van q1979 met verzoek en details.
Ik heb geen privébericht ontvangen. Waarschijnlijk heeft TS het al voor elkaar gekregen via een ander kanaal, zo niet, dan ben ik uiteraard beschikbaar :D

Ps: Ik heb contact opgenomen met onze afdeling chat. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat deze doorverwijzing plaatsvindt.
Bedankt voor de reacties. Ik heb het advise opgevolgd en een e-mail gestuurd . Ik merk dat er bij de NS vele wegen naar Rome zijn, alleen de meest voor de hand liggende (aanpassen bij gegevens op mijnNS) lukt mij niet. Mijn aanvraag wordt binnen 10 dagen verwerkt, ik hoop dan dat het zo goed geregeld is.

Reageer