Beste antwoord door Tochjo
Als u een "nieuw" abonnement hebt, waarvan de naam eindigt op Voordeel of Vrij, dan kunt u in Mijn NS uw rekeningnummer wijzigen. Ga dan naar Mijn producten, klik op de blauwe knop Details en wijzigen en vervolgens op de link Wijzigen achter het rekeningnummer.
Als u een "oud" abonnement hebt, zoals het Voordeelurenabonnement, dan kan dit niet (altijd) via Mijn NS. U moet dan contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te e-mailen (zeg e-mail tegen Eva en volg de instructies) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Het is vreemd dat u werd doorverwezen naar dit forum. De medewerkers van NS die op dit forum actief zijn, verwijzen juist altijd naar één van de andere kanalen door als de afhandeling daarmee sneller geregeld kan zijn. Ik begrijp niet waarom de medewerker van de chat u niet kon helpen uw rekeningnummer te wijzigen.
Bekijk origineel
Als u een "oud" abonnement hebt, zoals het Voordeelurenabonnement, dan kan dit niet (altijd) via Mijn NS. U moet dan contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te e-mailen (zeg e-mail tegen Eva en volg de instructies) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Het is vreemd dat u werd doorverwezen naar dit forum. De medewerkers van NS die op dit forum actief zijn, verwijzen juist altijd naar één van de andere kanalen door als de afhandeling daarmee sneller geregeld kan zijn. Ik begrijp niet waarom de medewerker van de chat u niet kon helpen uw rekeningnummer te wijzigen.