beantwoord

rekeningnummer wijzigen

  • 8 november 2020
  • 3 reacties
  • 276 Bekeken

Ik kan mijn rekeningnummer niet wijzigen via producten in mijn NS. NS geeft continue aan dat dit de manier is om dit aan te passen maar wanneer je de productpagina opent zie ik mijn product staan maar kan nergens iets wijzigen. Hier zijn al meerdere klachten over binnengekomen bij NS. Volgens mij is dit toch heel makkelijk op te lossen?

Ik heb een voordeeluren abonnement.

icon

Beste antwoord door Robert B 8 november 2020, 13:11

Via https://www.ns.nl/selfservice/producten kom je op de juiste pagina (oude omgeving). Klik daar op aanpassen of uitbreiden en volg de stappen (1 eurocent overmaken vanaf het gewenste rekeningnummer).

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo Esther B, welkom op de NS Community.

 

Je geeft aan dat je een Voordeelurenabonnement hebt, mijn uitleg is niet van toepassing voor NS Flex abonnementen. Doordat er nog een oude en nieuwe Mijn NS-omgeving is, is het wat omslachtig. Mijn excuses. Als je inlogt en klikt op ‘Producten’, dan zie je achter je rekeningnummer de optie om het te wijzigen. Wanneer je hierop klikt, kom je in de oude omgeving terecht. De volgende stap is om bij ‘abonnement aanpassen of uitbreiden’ te klikken op ‘aanpassen of uitbreiden’. Hierna staat er in de oude omgeving de optie achter je rekeningnummer om het te wijzigen. Als je hierop klikt kan je het uiteindelijk aanpassen. Via onze klantenservice kan je ook je rekeningnummer wijzigen. 

Badge +3

Via https://www.ns.nl/selfservice/producten kom je op de juiste pagina (oude omgeving). Klik daar op aanpassen of uitbreiden en volg de stappen (1 eurocent overmaken vanaf het gewenste rekeningnummer).

Ah, dat is veel korter :).

Reageer