Ik zou mijn rekeningnummer willen wijzigen, dit heb ik gedaan via Producten > Wijzig bankrekeningnummer. Ik moet dan een betaling doen van 0,01 cent en krijg de melding dat het gelukt is op de NS-site en mijn bankapp. Ik zie ook op mijn bankafschrift dat het geld is afgeschreven.
Helaas krijg ik daarna meteen de foutmelding “Geen transactie. Er is helaas iets fout gegaan”. Mijn bankrekeningnummer wijzigt daardoor niet. Ik heb het nog een keer geprobeerd, maar er gebeurde hetzelfde. Ik heb nu dus twee keer geld overgemaakt, maar mijn bankrekeningnummer is nog niet gewijzigd. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Beste antwoord door Stijn NS
Goedemorgen Lieske0211. Vervelend om te lezen dat je een foutmelding krijgt, terwijl het verificatiebedrag wel wordt afgeschreven. Ik zou in dit geval inderdaad contact opnemen met onze Klantenservice, om te controleren of de wijziging wellicht toch goed verwerkt is en om verder geholpen te worden mocht dat niet het geval zijn. We zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS').
Sorry, even flauw doen. 0,01 cent?
Het gaat natuurlijk om 1 cent, of € 0,01. Ik heb de fout zelf ook wel eens gemaakt, dat gaat sneller dan je denkt.