beantwoord

Restitutie aanvragen bij vergeten in te checken

  • 25 August 2016
  • 1 reactie
  • 167 Bekeken

Beste NS,

Via Mijn NS zou het bovenstaande mogelijk moeten zijn, maar ik kan het niet vinden.

Bij het uitchecken merkte ik dat het poortje anders deed dan normaal, toen ik het later nog een keer probeerde bleek in niet ingechecked te hebben en werd er voor de tweede keer 10 euro afgeschreven. De klantenservice heeft de kosten van mij reis verrekend met de 10 euro van de eerste uitcheck-zonder-incheck echter zou ik ook graag de 10 euro terugzien van mijn tweede poging.

Kunnen jullie me vertellen waar dit op Mijn NS kan of me langs deze weg helpen?

Alvast bedankt,
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 25 August 2016, 14:43

Bekijk origineel

1 reactie

Je kan inderdaad binnen Mijn NS een foutieve check in of -uit corrigeren. Je dient de ov-chipkaart dan wel gekoppeld te hebben aan je account. De correctie kan meestal na 24 uur, maximaal 48 uur, gedaan worden. NS Klantenservice wil je ook graag helpen, via de diverse kanalen.

Reageer