beantwoord

restitutie: technische problemen

• 16 november 2017
  • 7 reacties
  • 167 Bekeken

Al een week lang probeer ik het basisbedrag terug te krijgen, maar krijg telkens de mededeling dat er technische problemen zijn en dat ik het later nog maar eens moet proberen. Is dat normaal? Is er iets aan te doen?
icon

Beste antwoord door Denice NS 16 november 2017, 18:22

Hi R. Cornelisse. Welkom op het Serviceforum!

Erg vervelend dat je steeds een foutmelding krijgt 😞 Dit probleem lijkt de laatste tijd steeds vaker voorbij te komen. Wat je eventueel zou kunnen proberen is in je browser de cookies/historie te verwijderen, de browser opnieuw op te starten en het nog eens te proberen. Een andere optie zou zijn om het eens in een geheel andere browser te proberen. Mocht ook dat niet werken wil ik je, zoals landrsthrn ook heeft gedaan, aanraden om even contact met ons op te nemen via 030-7515155 (lokaal tarief) of een bericht te sturen via Facebook, Twitter of Live Chat.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge
Ja, je kan beter de klantenservice bellen hiervoor. Het nummer is 030 751 51 55.
Hi R. Cornelisse. Welkom op het Serviceforum!

Erg vervelend dat je steeds een foutmelding krijgt 😞 Dit probleem lijkt de laatste tijd steeds vaker voorbij te komen. Wat je eventueel zou kunnen proberen is in je browser de cookies/historie te verwijderen, de browser opnieuw op te starten en het nog eens te proberen. Een andere optie zou zijn om het eens in een geheel andere browser te proberen. Mocht ook dat niet werken wil ik je, zoals landrsthrn ook heeft gedaan, aanraden om even contact met ons op te nemen via 030-7515155 (lokaal tarief) of een bericht te sturen via Facebook, Twitter of Live Chat.
Ik heb hier ook al weken last van. Heb gebeld naar de klantenservice, maar deze mevrouw snapte er niks van en kon mij niet helpen. Ik zou toch graag weer bij mijn NS account willen... Hoe kunnen we dit oplossen?
Welkom op het NS Forum, Nadine.

Dit topic gaat niet over een Mijn NS account. Ik help je alsnog graag verder. Wat is precies het probleem en wat gaf mijn collega aan de telefoon precies aan?
Dankjewel! Ik krijg dezelfde melding als hierboven is geschreven, wanneer ik inlog op Mijn NS account. Je collega gaf aan dat ze alleen mijn wachtwoord kon wijzigen, maar ik kan wel in mijn account. Ik krijg alleen daarna de melding en kan niet verder klikken naar bijv geld terug vragen bij vertraging.
Zou je mij een priv├ębericht willen sturen door op mijn naam en stuur bericht te klikken? Ik ontvang dan graag je postcode, huisnummer, voorletter(s), achternaam, geboortedatum, e-mailadres en OV-Chipkaartnummer. Hou er wel rekening mee dat de reactiesnelheid op dit forum een stuk lager ligt.
Het probleem is opgelost door het account te verwijderen en een nieuwe aan te maken! Bedankt voor de hulp.

Reageer