beantwoord

Restitutie volgen

• 17 november 2015
  • 10 reacties
  • 224 Bekeken

Na het activeren van "geld terug bij vertraging" krijg ik keurig een mailtje dat het in behandeling wordt genomen. Er staat ook een regeltje op : "Handig om te weten: wanneer u inlogt op uw Mijn NS account kunt u daar de status van uw claim inzien." . Maar dat is niet te vinden. Ook via de helpdesk kunnen ze het me niet vertellen. Wie weet het ?
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 2 december 2015, 11:07

Ik heb het inmiddels kunnen doorgeven aan de juiste afdeling Wanap. Of het per direct opgelost kan worden of mee gaat in de volgende onderhoudskalender durf ik echter niet te zeggen. Even los van de mail, je moet je zakelijke claim terug kunnen vinden in Mijn NS Zakelijk en een particuliere claim in Mijn NS. Het kan tot maximaal zeven dagen duren voordat een claim of factuur zichtbaar is. Bij claims is het echter gebruikelijk dat ze binnen 48 uur zichtbaar zijn.
Bekijk origineel

10 reacties

Ik heb het inmiddels kunnen doorgeven aan de juiste afdeling Wanap. Of het per direct opgelost kan worden of mee gaat in de volgende onderhoudskalender durf ik echter niet te zeggen. Even los van de mail, je moet je zakelijke claim terug kunnen vinden in Mijn NS Zakelijk en een particuliere claim in Mijn NS. Het kan tot maximaal zeven dagen duren voordat een claim of factuur zichtbaar is. Bij claims is het echter gebruikelijk dat ze binnen 48 uur zichtbaar zijn.
Ik ga even uitzoeken hoe dit zit. Ik kom zsm met een terugkoppeling.

Heb hetzelfde probleem: kreeg van NS melding dat mijn claim in behandeling is genomen maar kan deze niet terugvinden via MijnNS/claims ??
Hartelijk dank, Klaas-Jan. In afwachting.
Ik ga even uitzoeken hoe dit zit. Ik kom zsm met een terugkoppeling.
Beste Klaas, dat klopt helemaal. Ik krijg een mail dat de claim is ingediend en verwerkt gaat worden. In die mail staat dat ik de status van de claim kan volgen.
Dus als ik het goed begrijp dien je een zakelijke claim in en krijg je een mail terug die claim in te zien in je Mijn NS account?
Thom, ik ben nieuw op dit soort communicatiemiddelen. Ik moet dus niet reageren op wat jij zegt, maar gewoon opnieuw reageren op het bericht ? Dank voor de tip.
Reputatie 7
Badge +4
Ik geef inderdaad de standaardconsumentenoplossing. Waarschijnlijk pakt een moderator het hier wel op als Klantenservice er niet uitkomt.

Het is overigens onhandig je vraag als antwoord te markeren, dan kijken maar weinig mensen meer naar je topic.
Ga naar Mijn NS en kies voor: Mijn claims, onderaan.. Helaas Thom, dat is niet het antwoord. We zijn inmiddels wat verder. Ik heb een Business-kaart van mijn werkgever en daar schijnt jouw oplossing weer niet op van toepassing te zijn. Een collega heeft een persoonlijke jaarkaart en daarbij klopt jouw omschrijving wel. Het leuke is dat dit bij de NS ook niet bekend is. Het wordt wel in de mail gemeld, maar het is dus alleen van toepassing als je geen Business kaart heeft.
Reputatie 7
Badge +4
Ga naar Mijn NS en kies voor: Mijn claims, onderaan.

Reageer