beantwoord

Samenreiskorting achteraf terugvragen

• 8 januari 2019
  • 1 reactie
  • 120 Bekeken

Door veel bagage en reisstress zijn mijn medereiziger en ik vergeten om op zowel de heenreis als de terugreis de meereiskorting op de kaart van de reisgenoot te zetten. Ik heb een abonnement en ik heb de 2e chipkaart toegevoegd in mijn NS.

Kan ik de meereiskorting achteraf terugvragen? Aan de reishistorie is te zien dat beide reizen gelijktijdig plaatsvonden.
icon

Beste antwoord door Denice NS 8 januari 2019, 12:05

Welkom bij de Community, Lizelotte19.

Vervelend dat jullie de Samenreiskorting zijn vergeten 😞. De regel is hierin dat we deze niet met terugwerkende kracht toepassen omdat men zelf verantwoordelijk is voor het laden van het juiste product. Uiteraard staat het je vrij om via onze Klantenservice een verzoek om coulance te doen. Dit gaat het snelste via Facebook, Twitter of Chat.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom bij de Community, Lizelotte19.

Vervelend dat jullie de Samenreiskorting zijn vergeten 😞. De regel is hierin dat we deze niet met terugwerkende kracht toepassen omdat men zelf verantwoordelijk is voor het laden van het juiste product. Uiteraard staat het je vrij om via onze Klantenservice een verzoek om coulance te doen. Dit gaat het snelste via Facebook, Twitter of Chat.

Reageer