beantwoord

samenvoegen van 2 abbonementen op 1 factuur

• 27 november 2020
  • 5 reacties
  • 371 Bekeken

In november 2020 heeft de NS 2 verschillende abonnementen samengevoegd in 1 factuur zonder dit verandering aan de klanten alvast te communiceren! Tot en met october 2020 zijn de 2 verschillende abonnementen met 2 aparte facturen gedaan om makkelijk te declareren!! Waarom is de NS zo klant onvriendelijk? Waarom kan de NS niet continueren met aparte facturering voor verschillende abonnementen?

icon

Beste antwoord door Laura NS 27 november 2020, 13:39

Hoi ndbaf03. Er wordt al een tijdje aan gewerkt, maar in november zijn we inderdaad definitief over op een ander systeem wat betreft facturering. Helaas kan ik daar niks aan doen. Natuurlijk kan ik wel een klacht voor je indienen. Wil je dat ik dat doe?

Bekijk origineel

5 reacties

Hoi ndbaf03. Er wordt al een tijdje aan gewerkt, maar in november zijn we inderdaad definitief over op een ander systeem wat betreft facturering. Helaas kan ik daar niks aan doen. Natuurlijk kan ik wel een klacht voor je indienen. Wil je dat ik dat doe?

ja alstublieft 

Ik heb jouw klacht in het systeem gezet en op deze manier kenbaar gemaakt aan de betreffende afdeling.

Ik wil mijn nieuw emailadres aanpassen. Vanaf heden wil ik die gebruiken voor mijn ns account. Maar paar keer geprobeerd oude emailadres te veranderen naar nieuw emailadres lukt steeds niet. Heb al meerdere keren geprobeerd maar nog steeds niet goed. Wat moet ik doen ? Ik wil nieuw emailadres gebruiken vanaf heden met mijn ns account 

Vervelend dat het niet lukt om je e-mailadres in je Mijn NS-account te wijzigen. Krijg je een foutmelding?

Heb je het wellicht al eens geprobeerd in een andere browser. Of om eerst je cookies en cache te verwijderen?

Reageer