Skip to main content

schriftelijke klacht kan alleen via X of via Facebook


Als ik er niet uitkom met de telefonische helpdesk over een klacht lijkt het me logisch dat ik probeer deze schriftelijke in te dienen waarna ik ook een schriftelijke reactie verwacht. Dit kan blijkbaar alleen via X en/of via Facebook……

Ik zal zeker niet de enige zijn die daar nu bewust geen gebruik van maakt. Soort van verborgen kleine lettertjes in het NS contract, dat je min of meer verplicht kan worden X of Facebook te gebruiken ? Raar…..

4 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Koploper**
  • 2356 reacties
  • 2 maart 2025

Gelukkig is dat niet helemaal waar, hoewel het inderdaad omslachtig is. U kunt de klantenservice ook bereiken via de chat op ns.nl of per (niet elektronische) post.


mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 7399 reacties
  • 2 maart 2025

Hoi Marianne V.,

Zoals ook in het andere topic aangegeven, een klacht indienen kan ook per post: NS Klantenservice , Postbus 2372, 3500 GJ Utrecht.


  • Auteur
  • Intercity
  • 6 reacties
  • 2 maart 2025
mrfreeze schreef:

Hoi Marianne V.,

Zoals ook in het andere topic aangegeven, een klacht indienen kan ook per post: NS Klantenservice , Postbus 2372, 3500 GJ Utrecht.

Nogmaals dank voor deze reactie, dit is ten minste een antwoord op mijn vraag (ik wil schruftelijk en niet tekefonisch of chat).

Dus 👍👍👍


Forum|alt.badge.img
  • Koploper**
  • 2356 reacties
  • 2 maart 2025
Marianne V. schreef:
mrfreeze schreef:

Hoi Marianne V.,

Zoals ook in het andere topic aangegeven, een klacht indienen kan ook per post: NS Klantenservice , Postbus 2372, 3500 GJ Utrecht.

Nogmaals dank voor deze reactie, dit is ten minste een antwoord op mijn vraag (ik wil schruftelijk en niet tekefonisch of chat).

Dus 👍👍👍

De chat is ook (uitsluitend) schriftelijk. De enige niet schriftelijke manier om de klantenservice te bereiken is telefonisch.


Reageer