Skip to main content

Als ik er niet uitkom met de telefonische helpdesk over een klacht lijkt het me logisch dat ik probeer deze schriftelijke in te dienen waarna ik ook een schriftelijke reactie verwacht. Dit kan blijkbaar alleen via X en/of via Facebook……

Ik zal zeker niet de enige zijn die daar nu bewust geen gebruik van maakt. Soort van verborgen kleine lettertjes in het NS contract, dat je min of meer verplicht kan worden X of Facebook te gebruiken ? Raar…..

Gelukkig is dat niet helemaal waar, hoewel het inderdaad omslachtig is. U kunt de klantenservice ook bereiken via de chat op ns.nl of per (niet elektronische) post.

Hoi Marianne V.,

Zoals ook in het andere topic aangegeven, een klacht indienen kan ook per post: NS Klantenservice , Postbus 2372, 3500 GJ Utrecht.

Hoi Marianne V.,

Zoals ook in het andere topic aangegeven, een klacht indienen kan ook per post: NS Klantenservice , Postbus 2372, 3500 GJ Utrecht.

Nogmaals dank voor deze reactie, dit is ten minste een antwoord op mijn vraag (ik wil schruftelijk en niet tekefonisch of chat).

Dus 👍👍👍

Hoi Marianne V.,

Nogmaals dank voor deze reactie, dit is ten minste een antwoord op mijn vraag (ik wil schruftelijk en niet tekefonisch of chat).

Dus 👍👍👍

De chat is ook (uitsluitend) schriftelijk. De enige niet schriftelijke manier om de klantenservice te bereiken is telefonisch.

Reageer