beantwoord

selfservice Uw aanvraag kan niet worden verwerkt. Probeer later nog eens.

• 12 oktober 2015
  • 4 reacties
  • 1308 Bekeken

Beste,

Is er spraken van een storing of onderhoud?
Ik kon namelijk gewoon al mijn opties aanvinken om abbonnement te wijzigen zonder problemen.
Nu een paar keer geprobeerd. :-(

Kan ik mijn veranderingen ook telefonische doorgeven ?

M.v.g.

Walter
icon

Beste antwoord door Janou NS 13 oktober 2015, 19:01

Aanpassingen van mijn huidige traject plus intercity direct optie plus ov chip van 10 euro. Dus alles toegevoegd met de knop toevoegen. Toen ging het mis

Het is mogelijk om dit telefonisch bij ons door te geven! Je kunt ons dag en nacht telefonisch bereiken op telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief).
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 1
Kan het zijn dat je meerdere OV-chipkaarten in Mijn NS hebt staan? Als er een kaart in staat die verlopen is, kun je deze melding krijgen. Wanneer je de verlopen kaart verwijdert krijg je deze melding meestal niet meer.
Badge
Beste,

Is er spraken van een storing of onderhoud?
Ik kon namelijk gewoon al mijn opties aanvinken om abbonnement te wijzigen zonder problemen.
Nu een paar keer geprobeerd. :-(

Kan ik mijn veranderingen ook telefonische doorgeven ?

M.v.g.

Walter

Waltervolkers, welkom op het forum. Wat wil je precies gewijzigd hebben? Heb je het al opnieuw geprobeerd?
Aanpassingen van mijn huidige traject plus intercity direct optie plus ov chip van 10 euro. Dus alles toegevoegd met de knop toevoegen. Toen ging het mis

Het is mogelijk om dit telefonisch bij ons door te geven! Je kunt ons dag en nacht telefonisch bereiken op telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief).

Reageer