Sindskort gaat mijn zoon echter dagelijks met de trein naar de VO-school. Ik heb zijn kaart nu ook in de NS-app op mijn mobiel toegevoegd. Helaas heeft dit niet tot gevolg dat de kaart ook in de lijst "Selecteer een kaart" onder "Bekijk uw reishistorie" verschijnt. Mede daarom wil ik graag een eigen "Mijn NS"-account voor mijn zoon aanmaken. Op termijn zal dit sowieso nodig zijn omdat hij natuurlijk ouder wordt.
Maar hoe kan ik dit doen? En het e-mailadres dat ik ook voor zijn kaart gebruik, gebruik ik natuurlijk al om op mijn account in te loggen.
Beste antwoord door Stijn NS
Goedemiddag mabam. Een e-mail adres kan enkel gebruikt worden voor één Mijn NS account. Als je voor je zoon een eigen Mijn NS account aan wilt maken, zul je daarvoor dus een ander e-mail adres moeten gebruiken. Je kunt dan gewoon op de inlogpagina ervoor kiezen om een nieuw Mijn NS account aan te maken, met het nieuwe e-mail adres en zijn gegevens.
Nadat het Mijn NS account is aangemaakt kun je de OV-chipkaart van je zoon ook aan dat account toevoegen, zodat jij of hij via dat account ook de reishistorie kan inzien!
Bekijk origineel
Nadat het Mijn NS account is aangemaakt kun je de OV-chipkaart van je zoon ook aan dat account toevoegen, zodat jij of hij via dat account ook de reishistorie kan inzien!