beantwoord

Station Wijchen uitchecken

• 11 december 2015
  • 7 reacties
  • 201 Bekeken

Reputatie 1
Goedendag,

In mijn overzicht op mijnns.nl geeft hij al 3 x een boete voor het niet uitchecken op station Wijchen van 8,9 en 10 december. Ik weet toch echt zeker dat ik alle 3 de keren uit gecheckt heb, is er een storing gaande op station Wijchen?
icon

Beste antwoord door Petraaah 15 december 2015, 11:29

Ik zag zonet dat de boetes zijn verwijderd en de uitchecktijden van Wijchen zijn vermeld. De storing lijkt dus over en het uitchecken dus toch gewoon gelukt... alleen heel laat verwerkt
Bekijk origineel

7 reacties

Hoi Petra. Dat is inderdaad erg vervelend. Ik heb mijn collega gevraagd jouw topic op te pakken. Dan hoef je niet met ons te bellen, maar kijken we via deze weg even met je mee. Het kan zijn dat dit pas dit weekend gebeurd. Mocht je sneller antwoord willen, dan kun je het beste even bellen met 030-7515155.
Bij mij is de uitcheck in Wijchen op 8,9 en 10 december ook niet geregistreerd volgens de reishistorie.
Petra, weet niet of je al bericht hebt gehad, of zelf hebt gebeld, maar ik heb alsnog even voor je gekeken. Ook ik zie een gemiste check-uit op die data, evenals op 13 december.

Het blijkt dat er inderdaad een storing is geweest op Wijchen. Ik ga dit voor je herstellen, door die 4 cent terug te betalen (je hebt een Traject Vrij). Piet, als je mij even je kaartnummer en je rekeningnummer stuurt, maak ik dit ook voor jou in orde.

Mochten er meer mensen zijn die op deze data een probleem met uitchecken hebben gehad op station Wijchen, dan mag je dit via een priv├ębericht aan mij melden. Vermeld dan je naam, kaartnummer en rekeningnummer.
Hallo Sivan NS, ik heb een Altijd Vrij, dus geen kosten gemaakt. Bedankt voor het oplossen.
Hallo Sivan NS, ik heb een Altijd Vrij, dus geen kosten gemaakt. Bedankt voor het oplossen.
Het kan alsnog nuttig zijn om dat netjes recht te zetten. Ook al kosten gemiste uitchecks niets, het kan een negatief gevolg hebben als u in de toekomst in aanmerking probeert te komen voor coulance om een andere reden. In principe wordt het namelijk beschouwd als zwartrijden.
Reputatie 1
Ik zag zonet dat de boetes zijn verwijderd en de uitchecktijden van Wijchen zijn vermeld. De storing lijkt dus over en het uitchecken dus toch gewoon gelukt... alleen heel laat verwerkt
Vreemd, Petra, maar fijn dat je dit terugkoppelt! Zie die 4 cent dan maar als klein kadootje voor het ongemak.

Reageer