beantwoord

Status afgesloten reis.

• 12 maart 2019
  • 2 reacties
  • 135 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Mijn afgesloten reizen blijven in de app en in mijn NS op "in bewerking staan", dit is sinds 11/03/19, de reizen voor die datum werden wel gewoon afgesloten. Ik weet zeker dat ik uitgecheckt ben.
icon

Beste antwoord door s1mon9 12 maart 2019, 06:20

11/03 is gisteren, grote kans dat de reis nog verwerkt moet worden in het systeem. Wacht dus nog heel even af of de reis niet alsnog goed wordt verwerkt.

"In bewerking" is ook niet "in beweging". Misschien zou het handiger zijn als NS het "in verwerking" of "in behandeling" noemt, want ik kan me voorstellen dat mensen dit fout lezen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
11/03 is gisteren, grote kans dat de reis nog verwerkt moet worden in het systeem. Wacht dus nog heel even af of de reis niet alsnog goed wordt verwerkt.

"In bewerking" is ook niet "in beweging". Misschien zou het handiger zijn als NS het "in verwerking" of "in behandeling" noemt, want ik kan me voorstellen dat mensen dit fout lezen.
Beste Ron E, welkom bij onze Community!

Kan het zijn dat je NS Flex hebt? Want dan kan het wel een week duren voordat je reizen zijn verwerkt in je Mijn NS account! Laat je even weten of dat het geval is? 🙂

Reageer