beantwoord

Status Fyra-toeslag

• 16 februari 2017
  • 1 reactie
  • 114 Bekeken

Ik wil graag een overzicht maken van mijn reiskosten tussen Amsterdam en Breda in een bepaalde periode. Ik neem op dat traject doorgaans de Intercity direct (Fyra) tussen Schiphol en Breda. Als ik echter een overzicht van reiskosten maak via MijnReishistorie (trein), ziet het systeem de Fyra-toeslag niet als reistransacties, maar als verkooptransacties. Het gevolg is dat óf de toeslagen niet in het overzicht staan, óf dat ik niet op traject kan zoeken en niet kan filteren op reistransacties, waardoor allerlei niet-relevante informatie in het overzicht terecht komt. Kunnen Fyra-toeslagen niet gewoon als reiskosten worden gezien in Mijn NS?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 16 februari 2017, 16:23

Hallo bamelung en welkom op het NS Serviceforum,

Deze worden niet als reiskosten gezien omdat dit geen reisproduct is waarmee je de reis kan maken. Ik zal wel je suggestie doorgeven maar ik schat de kans erg klein in dat deze zal worden aangepast. Mag ik vragen of je vaak een toeslag aanschaft voor de Intercity Direct? Misschien is het een optie om een abonnement voor de Intercity Direct aan te schaffen aangezien je dan gewoon een factuur kan downloaden.

P.s. ik heb je topic verplaatst naar het subforum Mijn NS.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo bamelung en welkom op het NS Serviceforum,

Deze worden niet als reiskosten gezien omdat dit geen reisproduct is waarmee je de reis kan maken. Ik zal wel je suggestie doorgeven maar ik schat de kans erg klein in dat deze zal worden aangepast. Mag ik vragen of je vaak een toeslag aanschaft voor de Intercity Direct? Misschien is het een optie om een abonnement voor de Intercity Direct aan te schaffen aangezien je dan gewoon een factuur kan downloaden.

P.s. ik heb je topic verplaatst naar het subforum Mijn NS.

Reageer