beantwoord

Storing bij MijnNS?

• 20 juli 2019
  • 3 reacties
  • 206 Bekeken

Dag medereizigers en NS-medewerkers,

Doordat het studentOV niet werkt tussen de periode 16Juli-16Aug wilde ik graag een NSflex afsluiten voor een maand.
Het probleem nu is alleen dat MijnNS aangeeft dat er een storing is en ik het later misschien opnieuw kan proberen:

"Er is een fout opgetreden
We kunnen u door een technisch probleem op dit moment geen toegang geven tot Mijn NS, probeer het later nog eens of neem contact op met de klantenservice."

Nu moet ik telkens kaartjes kopen en dat is voor de declaratie bij het bedrijf waar ik momenteel stage loop niet echt gunstig.
Weet iemand hier meer over te zeggen?
Wanneer is dit probleem verholpen en gebeurd dit vaker?

Alvast bedankt,

Mischa
icon

Beste antwoord door Tochjo 20 juli 2019, 11:14

Er is geen algemene storing; ik kan zonder problemen gebruikmaken van Mijn NS. Ik verwacht dat er wellicht een probleem met uw account is waardoor u deze foutmelding krijgt. U kunt het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om dit te laten uitzoeken. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Overigens krijgt u met uw studentenreisproduct wel 40 procent korting in de periode van 16 juli tot 16 augustus. Mogelijk is reizen met 40 procent korting goedkoper dan een abonnement voor deze maand. Het lijkt me in ieder geval goedkoper dan het kopen van losse kaartjes.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
Er is geen algemene storing; ik kan zonder problemen gebruikmaken van Mijn NS. Ik verwacht dat er wellicht een probleem met uw account is waardoor u deze foutmelding krijgt. U kunt het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om dit te laten uitzoeken. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Overigens krijgt u met uw studentenreisproduct wel 40 procent korting in de periode van 16 juli tot 16 augustus. Mogelijk is reizen met 40 procent korting goedkoper dan een abonnement voor deze maand. Het lijkt me in ieder geval goedkoper dan het kopen van losse kaartjes.
Hallo Mischavanrheenen, welkom op de NS Community.

Ik kan inderdaad ook zonder problemen in mijn account en denk dat onze klantenservice je het beste verder kan helpen. Welk NS Flex product wil je dan voor de maand? Het loopt wel voor minstens een maand. Als je het vandaag neemt, dan overlapt het vanaf 16 augustus met je Studentenreisproduct.
Badge +3
Mocht je Flex willen (je hebt al 40% korting dus) dan liefst op een nieuwe kaart bestellen. Die is dan gratis maar duurt wel een week voordat het ingaat.

Als je het op je huidige kaart zet dan kan je het eventueel op 16 augustus bij een Tickets & Servicebalie op een station weer laten verwijderen van je kaart, zodat je SRP weer werkt. Laat dat dan ook vooral weten aan de klantenservice, zodat ze je Flex per 20 augustus ook administratief kunnen beƫindigen.

Reageer