beantwoord

Storing bij switchen tussen 2e klas en 1e klas reizen.

  • 27 October 2021
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

Ik kan niet meer online switchen tussen 2e klas en 1e klas reizen. 's Middags reis ik altijd 1e klas, maar mijn instellingen staan nu nog op 2e klas. Kan nergens op de site vinden waar je storingen kunt melden.

icon

Beste antwoord door MoDe 27 October 2021, 08:48

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Storingen kun je via Twitter of Facebook melden, dat is de snelste weg. Via chat of telefonisch kan ook. Er kan dan gekeken worden of het een algemene storing is.

Online storingen komen bij NS helaas steeds vaker voor.

In Mijn NS zijn er vaker storingen. Maar in mijn NS account kan ik alweer terecht. Het is me wel gelukt om van 1e klasse naar de 2e klasse te gaan veranderen. Ook kon ik mijn 3e OV kaart veranderen van NS Flex Dal naar NS Flex Basis.

Reageer