beantwoord

Storing? mijn NS?

• 29 april 2016
  • 3 reacties
  • 143 Bekeken

Ik wil mijn abonnement wijzigen van een altijd voordeel naar een traject vrij maand abonnement. Als ik dit via mijn NS probeer te doen krijg ik de foutmelding

"er is iets fout gegaan". Bij het opvragen van de gewenste informatie is iets fout gegaan. Een melding hiervan is opgeslagen, zodat de fout opgelost kan worden.

Gister was er storing begreep ik, maar vandaag werkt de website nog steeds niet. Weet iemand wanneer dit opgelost is? Of is het een ander probleem?
icon

Beste antwoord door Miriam NS 29 april 2016, 13:01

Hallo Iris_K, vervelend dat je problemen hebt met je Mijn NS account. Ik wil je adviseren even contact te leggen met onze klantenservice dit kan telefonisch via 030 751 51 55, via social media of chat.
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo Iris_K, vervelend dat je problemen hebt met je Mijn NS account. Ik wil je adviseren even contact te leggen met onze klantenservice dit kan telefonisch via 030 751 51 55, via social media of chat.
Ik wil mijn abonnement wijzigen van een altijd voordeel naar een traject vrij maand abonnement.

Die wijziging is sowieso niet mogelijk. Maandabonnementen zijn niet wijzigbaar en jaarabonnementen kunnen niet gewijzigd worden in een maandabonnement.
Iris_K heeft inmiddels contact opgenomen via chat en is daar verder geholpen. Pe_pe, je hebt inderdaad een punt. Een jaarabonnement kan niet gewijzigd worden in een maandabonnement. Dit kan alleen wanneer je het jaarabonnement opzegd en een nieuw abonnement besteld. Of wanneer je langer dan een jaar een contract hebt, dan kun je je jaarabonnement wijzigen in een abonnement dat je maandelijks betaald en ook maandelijks kunt opzeggen. Dit is vaak nog voordeliger dan een los maandabonnement.

Reageer