storing Mijn NS

• 27 oktober 2019
  • 6 reacties
  • 142 Bekeken

Hallo NS,

Na inloggen op de Mijn NS pagina op de tablet zie ik:

Ik wilde een Klassewissel uitvoeren van 2de naar 1ste klas en dat kan dan via Mijn NS.

Zodra je het op bureaubladweergave zet, wordt het:

Uiteindelijk gebeld met de Klantenservice voor de Klassewissel, maar weet a) nu niet of dat nu in orde is en b) of er sprake is van een storing van de website. Chrome, Internet browser, Internet Explorer en Avast browser op een vaste computer en laptop geven dezelfde pagina weer.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb geen problemen met inloggen op MijnNS account.

Goedemiddag HBL1984. Toevallig heb ik momenteel eenzelfde case onder mijn hoede, waarbij exact hetzelfde probleem speelt. Zou je mij een privébericht willen sturen met je volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum en e-mail adres? Dan kijk ik even mee wat ik voor je kan betekenen!

@HBL1984 Ik heb nog geen privébericht ontvangen. Het meenemen van jouw situatie zou enorm kunnen helpen als extra voorbeeld, dus zou je bovenstaande gegevens nog wel kunnen sturen?

Ik heb je inmiddels een privebericht gestuurd, @Stijn NS 

Update: Het probleem is gevonden. De veroorzaker bleek een postbus registratie te zijn in ons klantensysteem, waardoor de koppeling met het bijbehorende Mijn NS account teniet werd gedaan, met een ‘leeg’ Mijn NS account als gevolg. Er wordt nog gewerkt aan een permanente oplossing, maar voor nu is de workaround om de adresregistratie aan te passen naar een woonadres in plaats van een postbus registratie. Van alle gebruikers die last hadden van dit probleem waar ik tot nu toe een terugkoppeling van heb gekregen heb ik begrepen dat een wijziging naar een woonadres het probleem heeft opgelost.

Reputatie 4

Update: Het probleem is gevonden. De veroorzaker bleek een postbus registratie te zijn in ons klantensysteem, waardoor de koppeling met het bijbehorende Mijn NS account teniet werd gedaan, met een ‘leeg’ Mijn NS account als gevolg. Er wordt nog gewerkt aan een permanente oplossing, maar voor nu is de workaround om de adresregistratie aan te passen naar een woonadres in plaats van een postbus registratie. Van alle gebruikers die last hadden van dit probleem waar ik tot nu toe een terugkoppeling van heb gekregen heb ik begrepen dat een wijziging naar een woonadres het probleem heeft opgelost.

Wanner gaan jullie je vele ICT problemen nu eens een keer goed oplossen. Een postbusadres moet gewoon geaccepteerd worden. Waarom moet de reiziger dit nu weer aanpassen. NS zorg er eens voor dat je je zaakjes goed op orde heeft. 

Reageer