beantwoord

Storing Mijn NS

Wanneer wordt geschat dat het weer mogelijk is om online in te loggen? Wil een abonnement afsluiten op mijn kaart die ik morgen direct wil gaan gebruiken.

icon

Beste antwoord door Robert B 4 maart 2020, 17:42

Welkom bij de NS Community!

Volgens mij kan je een heel eind komen zonder in te loggen, maar dan zou je bij het bestellen een ander e-mail adres moeten gebruiken en krijg je een nieuwe Mijn NS account (erbij).

Abonnementen bestellen kan ook telefonisch (voor zover je IBAN gegevens bekend zijn), of anders bij een balie op het station.

Bekijk origineel

10 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Volgens mij kan je een heel eind komen zonder in te loggen, maar dan zou je bij het bestellen een ander e-mail adres moeten gebruiken en krijg je een nieuwe Mijn NS account (erbij).

Abonnementen bestellen kan ook telefonisch (voor zover je IBAN gegevens bekend zijn), of anders bij een balie op het station.

Hi Marthe-ph. Welkom bij de Community!

Momenteel is er een Mijn NS storing wat betreft het inzien van de reisgegevens en facturen. Met betrekking tot inloggen zijn er nog minimale problemen. Ik begrijp dat je al wel een account hebt? Waar loop je precies tegenaan?

Klopt. Als ik naar “Mijn NS” ga krijg ik al de melding dat er momenteel niet ingelogd kan worden

Badge +3

Hier ook (2 accounts)

Excuses voor het ongemak. Wij zien u graag op een later tijdstip terug.

Dat schiet natuurlijk niet echt op. Wat voor abonnement wil je precies afsluiten? Wellicht dat we je van een workaround kunnen voorzien.

Badge +3

Inloggen lukt weer (19:45) maar daar blijft het ongeveer bij. Facturen doen het wel.

Reputatie 1

Ik heb getweet maar er blijkt er een storing te zijn in Mijn NS. De spoorwegen blijven mij schuldig wanneer het bekend zou worden totdat Mijn NS weer up-to-date is. Er was afgelopen dinsdag ook storing met de kaartjesautomaat. Mensen konden “Ophalen Bestelling”niet gebruiken. Is mij niet bekend of het daar eventueel mee te maken kan hebben. Op 1 maart kon ik wel een NS abonnement gaan bestellen dus die storing zou daarna zijn begonnen. 

Bij mij lukt het nu ook niet om in te loggen bij Mijn NS. Ben sinds twee weken een meer actief treingebruiker, maar ben niet onder de indruk van de digitale dienstverlening: inloggen lukt niet, nieuw password aanvragen lukt niet en hoelang de storing duurt is niet bekend. Van een bedrijf als NS zou je verwachten dat digitale problemen sneller zijn opgelost.

Reputatie 4

Van een bedrijf als NS zou je verwachten dat digitale problemen sneller zijn opgelost.

Ik zou mijn verwachtingen snel naar beneden bijstellen , want ns is vooral goed om storingen zo lang mogelijk te laten duren en ze zo vaak mogelijk terug te laten keren . Wen er maar aan als actiever treingebruiker.

Reputatie 1

De storing is dacht ik voorbij. Probeer om in Mijn NS in te gaan loggen.

Reageer