beantwoord

Storing mijn NS?

• 2 juni 2021
  • 4 reacties
  • 109 Bekeken

Ik kan niets inzien op Mijn NS, de volgende foutmeldingen zijn zichtbaar:

Het is niet gelukt om de huidige instelling voor het tonen van uw reishistorie te bepalen. Probeer het later nog een keer. (De instelling stond ‘aan’. In januari heb ik voor het laatst ingelogd en toen heb ik zeker de reishistorie bekeken.)

Op dit moment kan het systeem de producten op uw OV-chipkaart niet ophalen.

Uit arren moede maar geprobeerd 1 van mijn 2 kaarten te verwijderen en weer toe te voegen. Het verwijderen ging prima, het weer toevoegen geeft een foutmelding:

Het is nu niet mogelijk om uw OV-chipkaart te koppelen aan uw account. Probeer het later nog een keer.

Ik vind nergens iets van een storing, maar ik heb het gevoel dat ‘later’ hier wel eens heel erg veel later zou kunnen worden….

icon

Beste antwoord door Robert B 2 juni 2021, 18:05

Welkom bij de NS Community!

Het is inderdaad weer mis met Mijn NS, zowel de app als de website.

De NS app maakt er dit van, maar daar heb je dus niets aan. Afwachten inderdaad. 

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3

Het is inderdaad weer mis met Mijn NS, zowel de app als de website.

De NS app maakt er dit van, maar daar heb je dus niets aan. Afwachten inderdaad. 

Reputatie 7
Badge +3

Nee he, niet alweer. Is er eigenlijk iemand die bij houdt hoe vaak er storing is? Of kun je dan beter bijhouden wanneer er geen storing is? 

Er is ook vandaag inderdaad weer een storing, deze keer ligt het hele achterliggende systeem eruit waardoor functies in de webshop en Mijn NS niet beschikbaar zijn en waardoor via de backoffice ook geen klant, contract -en reisgegevens op te vragen zijn. Het probleem leek rond 15:45 uur verholpen te zijn, maar helaas bleek het probleem rond 17:00 uur terug te zijn. IT is er mee bezig, hopelijk is het snel opgelost. 

Update: rond 19:45 uur was de storing verholpen, alles moet weer werken. 

Ik kon zojuist mijn gegevens inderdaad weer inzien.

Dank!

Reageer