Storing mijn NS

• 5 October 2021
  • 5 reacties
  • 156 Bekeken

Reputatie 6

Ik probeer net in te loggen op mijn NS maar krijg de volgende melding.

Wanneer gaat NS nu eindelijk eens een nieuw en beter systeem bouwen. Dit is geen klantvriendelijk systeem. Heeft veel te vaak storing. Ook duidelijkere foutmeldingen zouden wel eens mogen na 5 jaar

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dapper dat je het toch weer probeert :slight_smile: Jammer dat het zo zinloos is. Ik heb de hoop inmiddels opgegeven.

Reken maar dat er bij Facebook (na één storing) koppen gaan rollen, bij NS zie ik dat (na 4826 storingen) niet snel gebeuren. Niet dat mensen ontslaan nou altijd de beste optie is, maar als ik de verantwoordelijke zou zijn voor de ICT bij NS, zou ik me toch eens flink achter de oren krabben of die functie wel wat voor mij is.

Reputatie 7
Badge +3

De situatie met Mijn NS is zo langzamerhand rampzalig. Hoe lang duurt het nog voor de bedrijfsleiding eindelijk ingrijpt bij deze puinhoop?

Reputatie 6

Storing is inmiddels opgelost, maar de volgende storing zal niet lang op zich laten wachten denk ik.

Straks gaat ‘t onderuit van al het volk dat nu snel het tijdslot dat het werkt wil gebruiken voor het regelen van zaken :sunglasses:

Badge +3

Straks gaat ‘t onderuit van al het volk dat nu snel het tijdslot dat het werkt wil gebruiken voor het regelen van zaken :sunglasses:

Ik denk dat je gelijk hebt.

Vanmiddag (lunchpauze) kon ik niet in de app, die was mijn login kwijt en bij invullen juiste gegevens (die staan gewoon opgeslagen in een ‘passbook’) ongeldige combinatie e-mail/wachtwoord.

Probeer ik het thuis wel. Nu worden de gegevens wel geaccepteerd maar geeft de app een melding ‘Uw account is nog niet geactiveerd, ga naar ns.nl/reisassistentie!’

Oke, dat probleem klinkt bekend want dan moet je reisassistentie tonen in de app even uitzetten in een browser. Maar ja, na een minuutje wachten geeft de reisassistentie pagina:

Er is iets fout gegaan

Bij het opvragen van de gewenste informatie is iets fout gegaan. Een melding hiervan is opgeslagen, zodat de fout opgelost kan worden.

Mijn NS (web) is trouwens ook helemal stuk. Abonnementen, reisklasse, samenreiskorting kunnen niet getoond worden en bij Reishistorie:

Het is niet gelukt om de huidige instelling voor het tonen van uw reishistorie te bepalen. Probeer het later nog een keer.

Facturen: Het is niet gelukt om uw facturen op te halen

Reageer