beantwoord

Storing mijn NS?

  • 2 July 2022
  • 7 reacties
  • 913 Bekeken

Ik kan de hele dag al niet inloggen bij mijn ns. Ook staat er dat abonnementen op dit moment niet te koop zijn. Ik moet morgen een lange reis maken en wilde daarvoor een weekend vrij abbo kopen. Is er een andere manier om dit aan te schaffen of is er bekend wanneer de ns website weer werkt?

 

 

icon

Beste antwoord door Momo 2 July 2022, 21:41

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Momenteel is er onderhoud aan de website van OV-chipkaart waardoor er ook bij NS o.a. geen abonnementen besteld kunnen worden Dit onderhoud duurt zondagochtend tot 8 uur.

 

 

Reputatie 7
Badge +3

Ik moet wel zeggen dat ik het bijzonder klantonvriendelijk vind dat bij onderhoud van de site van OV-chipkaart MijnNS er geheel uitligt. Dit betekent dat klanten met NS Flex ook geen Samenreiskorting kunnen aanzetten, geen reisklasse kunnen wijzigen en niet kunnen wijzigen binnen Flex, terwijl dit allemaal acties zijn waarbij je geen bestelling hoeft op te halen bij een automaat. MijnNS ligt er al regelmatig uit door storingen bij NS, nu dan ook wanneer er onderhoud is bij OV-chipkaart.nl. Nog even en MijnNS is vaker niet dan wel beschikbaar, waardoor je Flex abonnement totaal niet Flexibel is. 

Waar kan ik op de NS webpagina zien dat er een storing is met mijn ns? het lukt niet om mijn wachtwoord te resetten, lukte mij ook niet om mijn account te gebruiken om berichten hier te kunnen posten, heb dus speciaal voor het forum een nieuw account met een ander e-mail adres aangemaakt.

Als het met een ander e-mailadres wel lukt, dan lijkt het me dat het aan het e-mailadres ligt en niet de website. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice om te kijken of er iets nog goed gekoppeld of geactiveerd moet worden. Heb je niet geprobeerd een nieuw account aan te maken met het juiste e-mailadres, waarmee inloggen niet lukte?

Reputatie 7
Badge +1

Als het met een ander e-mailadres wel lukt, dan lijkt het me dat het aan het e-mailadres ligt en niet de website. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice om te kijken of er iets nog goed gekoppeld of geactiveerd moet worden. Heb je niet geprobeerd een nieuw account aan te maken met het juiste e-mailadres, waarmee inloggen niet lukte?

Sorry hoor maar een storing op mijn NS kan natuurlijk nooit aan een emailadres liggen.

Ik zeg ook niet dat het een storing is.

Reputatie 7
Badge +1

Als het met een ander e-mailadres wel lukt, dan lijkt het me dat het aan het e-mailadres ligt en niet de website. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice om te kijken of er iets nog goed gekoppeld of geactiveerd moet worden. Heb je niet geprobeerd een nieuw account aan te maken met het juiste e-mailadres, waarmee inloggen niet lukte?

Sorry hoor maar een storing op mijn NS kan natuurlijk nooit aan een emailadres liggen.

Als je met het ene account wel kan inloggen en het andere account niet, dan lijkt het me duidelijk dat er met dat account iets misgaat. Zeker als het ook op de community niet lukt met dat account.

Ik heb overigens mijn community account gekoppeld aan mijn NS-account. De laatste keren dat er storingen waren in Mijn NS waardoor je niet kon inloggen op Mijn NS, lukte dat nog wel gewoon op de community (via Mijn NS).

Reageer