beantwoord

Storing MijnNS

• 1 december 2017
  • 5 reacties
  • 258 Bekeken

Donderdag kon er niet ingelogd worden op MijnNS.
Vandaag een stapje verder. Inloggen lukt, echter: We kunnen u door een technisch probleem op dit moment geen toegang geven tot Mijn NS

Is het niet 'klantvriendelijker' om dit op de inlogpagina te zetten? Dan hoef ik niet tevergeefs een paar keer per dag te proberen of het al werkt.
Mocht NS het vervelend vinden dit 'publiekelijk' op de inlogpagina te plaatsen, geef dan de mogelijkheid dat we een bericht: appje, mail, twitter etc krijgen als de storing weer voorbij is.
icon

Beste antwoord door Erryt NS 1 december 2017, 18:34

Hallo Koja en welkom op het NS Forum,

Bedankt voor je suggestie. Ik zal ervoor zorgen dat deze bij de juiste persoon terecht komt. Vandaag was er inderdaad een storing. Ondanks deze heb ik van een aantal reizigers begrepen dat sommige wel in Mijn NS kwamen. Neemt niet weg dat je suggestie meer dan welkom is.
Bekijk origineel

5 reacties

Hallo Koja en welkom op het NS Forum,

Bedankt voor je suggestie. Ik zal ervoor zorgen dat deze bij de juiste persoon terecht komt. Vandaag was er inderdaad een storing. Ondanks deze heb ik van een aantal reizigers begrepen dat sommige wel in Mijn NS kwamen. Neemt niet weg dat je suggestie meer dan welkom is.
Goedenavond Erryt,
Dank voor je antwoord.

Het is inmiddels gelukt de updates aan te brengen in mijnNS. Ging nog niet geheel in een keer. systeem leek nog niet stabiel.
Ik heb ' mijn ding' kunnen doen en heb geen commentaar meer over de toegang.
Ben benieuwd of mijn idee opvolging krijgt.
IS mij sinds gisteren ook opgevallen. Mogelijk kan ik mijn NS abonnement niet gaan upgraden naar Traject Vrij abonnement. Ik weet helaas niet of het door de storing in Mijn NS of het systeem voor de OV chipkaarten te gaan upgraden wel veilig is. Paar jaar geleden werd ik namelijk bijna gepakt door internet criminelen die mijn bankgegevens wouden gaan hebben. Een klik op de muis en het kan misschien fataal zijn. De hamvraag is of het systeem wel veilig genoeg is of niet? Anders kan ik beter op gaan zitten wachten gelukkig heeft dat nu nog geen haast. Maar ik hoop wel dat het zsm is opgelost?
Badge +3
Bij storingen of twijfel kan je al die zaken natuurlijk ook regelen via de klantenservice.

Met name later op de avond even bellen met 030 751 5155 werkt prima, of als er toevallig een Service & Tickets balie op het station is dan daar.

Edit: Ook al had ikzelf nog nooit problemen in Mijn NS, ik krijg nu na het inloggen (en drie keer redirecten waarbij er iets probeert te laden) ook die foutmelding (zie bijlage). De oplossing is bekend, ga een pagina terug en je komt alsnog op https://www.ns.nl/mijnns#./dashboard of op https://www.ns.nl/selfservice en je kunt verder ook al staat er op je Startpagina die melding! 😃
Bedankt Robert voor je uitleg. Wat ik verder heb ontdekt is dat die foutmelding allemaal nonsens zijn. Als ik naar producten zou aanklikken dan krijg ik wel mijn NS abonnement te zien. Ik denk dat iedereen toch online kan upgraden als je over wilt stappen van goedkoop naar een duurdere abonnement, ondanks de foutmelding.Maar als je het niet vertrouwd, dan kun je beter gaan bellen of via sociale media gaan bereiken.

Reageer