Vandaag een stapje verder. Inloggen lukt, echter: We kunnen u door een technisch probleem op dit moment geen toegang geven tot Mijn NS
Is het niet 'klantvriendelijker' om dit op de inlogpagina te zetten? Dan hoef ik niet tevergeefs een paar keer per dag te proberen of het al werkt.
Mocht NS het vervelend vinden dit 'publiekelijk' op de inlogpagina te plaatsen, geef dan de mogelijkheid dat we een bericht: appje, mail, twitter etc krijgen als de storing weer voorbij is.
Beste antwoord door Erryt NS
Hallo Koja en welkom op het NS Forum,
Bedankt voor je suggestie. Ik zal ervoor zorgen dat deze bij de juiste persoon terecht komt. Vandaag was er inderdaad een storing. Ondanks deze heb ik van een aantal reizigers begrepen dat sommige wel in Mijn NS kwamen. Neemt niet weg dat je suggestie meer dan welkom is.
Bekijk origineel
Bedankt voor je suggestie. Ik zal ervoor zorgen dat deze bij de juiste persoon terecht komt. Vandaag was er inderdaad een storing. Ondanks deze heb ik van een aantal reizigers begrepen dat sommige wel in Mijn NS kwamen. Neemt niet weg dat je suggestie meer dan welkom is.