beantwoord

Storing MijnNS - GTBV indienen?

  • 1 juni 2019
  • 8 reacties
  • 209 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3
  • Super user
  • 5751 reacties
Bij het indienen van een GTBV claim krijg ik nu al 2 dagen onderstaande melding. Ik doe dit vanuit MijnNS account.
Betreft een claim van 29 mei

Is er een storing?

icon

Beste antwoord door Iris NS 1 juni 2019, 14:35

Hoi Momo!

Ik heb hier zelf nog geen andere meldingen over voorbij zien komen. Zou je het via het formulier willen indienen? Ik heb toevallig vandaag ook voor die datum een claim via het formulier ingevuld en dit gaat goed.
Bekijk origineel

8 reacties

Hoi Momo!

Ik heb hier zelf nog geen andere meldingen over voorbij zien komen. Zou je het via het formulier willen indienen? Ik heb toevallig vandaag ook voor die datum een claim via het formulier ingevuld en dit gaat goed.
Reputatie 7
Badge +3
Dank je Iris.
Ik heb het nu via het formulier ingevuld en dit ging wel goed.
Fijn!
Reputatie 7
Badge +3
Ik heb hier zelf nog geen andere meldingen over voorbij zien komen.
Bij deze 🙂
Reputatie 7
Badge +3
Nog maar eentje dan, maar dan via Twitter
https://twitter.com/Sass_E_/status/1135114848495382528
en https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/nederlandse-spoorwegen/klachten/claim-indienen-werkt-niet/details?complaintId=ff02288b-2f2d-4093-ad7b-a2a4242b6c34

en https://twitter.com/JimPedd/status/1132942960541208576

Oudste is al 5 dagen terug...
Maar bij alle meldingen wordt het niet doorgezet om op te lossen maar moet de klant maar wachten.
Reputatie 7
Badge +3
En dan ook nog reageren met "Vreemd. Om welke reisdatum gaat het?".
Als er al 5 dagen lang meldingen van binnenkomen, moet zo'n storing toch bekend zijn?
Ik zag het inderdaad, mrfreeze. Ik heb bij mijn collega's gevraagd of hiernaar gekeken kan worden komende week. Tot die tijd kunnen claims via het formulier ingediend worden.

Reageer